אחרי כמה וכמה הרצאות סגורות- אני כל כך שמחה ומתרגשת להזמין אתכם להרצאה הפתוחה שלי לקהל הרחב בעיריית הוד השרון בשיתוף עם אלומה, האבסטייר ובית המתנדב.
אז על מה נדבר בהרצאה?
איך להפוך למותג בתחום שלך- איך לעשות את הבידול האישי והעסקי שלכם, איך להיות זאת שכולם מתייעצים איתה בפרטי ובקבוצות, זאת שאנשים יודעים מה היא עושה והמומחיות שלה.
והאמת- זה ממש לא משנה אם את שכירה או עצמאית- את חייבת ליצור לעצמך את הבידול הזה- והרשת החברתית היא המקום הכי נכון ומדויק ליצור לעצמך את המיתוג האישי, להציג את הידע והערך שלך מול הלקוח או המעסיק הבא שלך.
ועל מה עוד נדבר בהרצאה?
אנחנו נדבר על הדרך שבה אנחנו מציגים את עצמנו בפני אחרים (מכירים את כל הפוסטים של ההכרות בקבוצות?) נחדד מה כדאי להגיד ולהדגיש, מה חשוב לציין ומה יכול להיות הערת שוליים (אם יש מקום)- לפוסט שלי על חשיבות נאות המעלית- כאן.
נדבר גם על העמודים שלכם ברשתות החברתיות- איך לשדרג אותם ולהפוך אותם לכרטיס ביקור שלכם (גם כשאתם לא עובדים).
ועל מה עוד נדבר? על רשתות חברתיות- מה ואיפה כדאי להשקיע
ועוד ועוד ככל שיישאר לנו הזמן
יאללה, הדלקת! יש פרטים?
ברור- אז ככה:
מתי? 15.11.21
שעה: 20:30 אחרי ההשכבות
איפה? ז'בוטינסקי 6, בית המתנדב, הוד השרון (קרוב לנונו ותיכון הדרים)
כמה? 15 ש"ח
זמן: שעה עד שעה וחצי
מה להביא? בטריה מלאה בטלפון, מחברת ועט- כי בהרצאה הזאת לא רק אני אדבר, אלא נשדרג יחד תוך כדי!
אני מחכה לכם בקוצר רוח- בטוחה שההרצאה האינטרקטיבית הזאת תיתן מלא ערך וידע
ואם לא נפגש בהרצאה- תזמינו אותי לארגון/ עירייה שלכם. פרטים נוספים בפרטי!
יום צילום ללקוח- כל השיטות שלי למיקסום והפקה מוצלחת!
לפני כמה שבועות הפקתי יום צילום ללקוח קולינרי שלי בסוכנות. אני יודעת שכלפי חוץ, סוכנות סושיאל ניראת נוצצת ופוטוגנית. עבודה כזאת שכל היום הולכים, מסתובבים
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות,
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה
בואו נדבר על לידים!
מתי יוצרים קמפיין, איך ומתי חוזרים ללידים ועל מה חשוב לשים לב.
פתאום שיחה ממספר שאתם לא מזהים, הטרו קולר מציג שם לא מוכר, מרימים ומהצד השני? קול שאומר היי, אני XX ושמעתי עליך, אני מחפשת בדיוק