"הלוגו יפה או לא?"
האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה?
עבודה של מיתוג עסקי היא עבודה מורכבת, שדורשת תהליך עומק של העסק- להבין את הקהלים, המסרים, הקולגות והמתחרים, תחום ועולם הפעילות ועוד.
ולמה בעצם צריך לוגו ומיתוג לעסק? כי כל עסק חייב עקביות
והיא באה לידי ביטוי לא רק בפרסום פוסטים, תגובות, סטוריז והצעות. גם לא רק דרך קידום ממומן.
העקביות מתחילה בשפה. בשפה כתובה/ מדוברת- ובשפה ויזואלית. ויצירת שפה ויזואלית מתחילה בהבנת העסק, בעולם שבו הוא פועל, אותו סגנון כתיבה, אותו דיבור וכן, אותם צבעים.
ומה קורה כשאתםן עסק מתחיל? האם כל הכללים חלים גם עליכם? התשובה היא כן.
אז בואו לקרוא את הכתבה שכתבתי לוואלה על מיתוג וצבעוניות-
תודה רבה לדניאל פיטרס על החיבור והקישור.
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות,
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי