הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל

"הלוגו יפה או לא?"
האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה?

עבודה של מיתוג עסקי היא עבודה מורכבת, שדורשת תהליך עומק של העסק- להבין את הקהלים, המסרים, הקולגות והמתחרים, תחום ועולם הפעילות ועוד. 

ולמה בעצם צריך לוגו ומיתוג לעסק? כי כל עסק חייב עקביות

והיא באה לידי ביטוי לא רק בפרסום פוסטים, תגובות, סטוריז והצעות. גם לא רק דרך קידום ממומן. 

העקביות מתחילה בשפה. בשפה כתובה/ מדוברת- ובשפה ויזואלית. ויצירת שפה ויזואלית מתחילה בהבנת העסק, בעולם שבו הוא פועל, אותו סגנון כתיבה, אותו דיבור וכן, אותם צבעים. 

ומה קורה כשאתםן עסק מתחיל? האם כל הכללים חלים גם עליכם? התשובה היא כן.

אז בואו לקרוא את הכתבה שכתבתי לוואלה על מיתוג וצבעוניות-

תודה רבה לדניאל פיטרס על החיבור והקישור. 

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Twitter

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן