הרשמה לניוזלטר
פוסטים אחרונים
יום צילום ללקוח- כל השיטות שלי למיקסום והפקה מוצלחת!
לפני כמה שבועות הפקתי יום צילום ללקוח קולינרי שלי בסוכנות. אני יודעת
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל.
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול
ארכיון
- נובמבר 2024
- אפריל 2024
- ינואר 2024
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- ינואר 2019
יום צילום ללקוח- כל השיטות שלי למיקסום והפקה מוצלחת!
לפני כמה שבועות הפקתי יום צילום ללקוח קולינרי שלי בסוכנות. אני יודעת שכלפי חוץ, סוכנות סושיאל ניראת נוצצת ופוטוגנית. עבודה כזאת שכל היום הולכים, מסתובבים בין בתי קפה ומסעדות, נפגשים, קונים ומקבלים מתנות. אבל האמת המרה (יחסית) שאצלי, היום לא
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות, ביחס החברתי, בהתקדמות המקצועית. פערים שלצערי גם ב- 2024 משמעותיים. השנה החלטתי לשים לעצמי מטרה
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף 2023, אחרי שיצאתי מההלם הראשוני, התחדדה אצלי עוד יותר ההבנה והתובנה שאני אוהבת ללוות עסקים, אוהבת
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי היא עבודה מורכבת, שדורשת תהליך עומק של העסק- להבין את הקהלים, המסרים, הקולגות והמתחרים, תחום
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה סרטון או רייל יכול לקרוא לעצמו יוצר תוכן או איש דיגיטל. אין מבחני לשכה, אף
בואו נדבר על לידים!
מתי יוצרים קמפיין, איך ומתי חוזרים ללידים ועל מה חשוב לשים לב.
פתאום שיחה ממספר שאתם לא מזהים, הטרו קולר מציג שם לא מוכר, מרימים ומהצד השני? קול שאומר היי, אני XX ושמעתי עליך, אני מחפשת בדיוק אותך. אז נכון, לא כל הלידים והפניות שתקבלו יהיו על מגש של כסף- ואנחנו לפעמים
יום צילום ללקוח- כל השיטות שלי למיקסום והפקה מוצלחת!
לפני כמה שבועות הפקתי יום צילום ללקוח קולינרי שלי בסוכנות. אני יודעת שכלפי חוץ, סוכנות סושיאל ניראת נוצצת ופוטוגנית. עבודה כזאת שכל היום הולכים, מסתובבים בין בתי קפה ומסעדות, נפגשים, קונים ומקבלים מתנות. אבל האמת המרה (יחסית) שאצלי, היום לא
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות, ביחס החברתי, בהתקדמות המקצועית. פערים שלצערי גם ב- 2024 משמעותיים. השנה החלטתי לשים לעצמי מטרה
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף 2023, אחרי שיצאתי מההלם הראשוני, התחדדה אצלי עוד יותר ההבנה והתובנה שאני אוהבת ללוות עסקים, אוהבת
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי היא עבודה מורכבת, שדורשת תהליך עומק של העסק- להבין את הקהלים, המסרים, הקולגות והמתחרים, תחום
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה סרטון או רייל יכול לקרוא לעצמו יוצר תוכן או איש דיגיטל. אין מבחני לשכה, אף
בואו נדבר על לידים!
מתי יוצרים קמפיין, איך ומתי חוזרים ללידים ועל מה חשוב לשים לב.
פתאום שיחה ממספר שאתם לא מזהים, הטרו קולר מציג שם לא מוכר, מרימים ומהצד השני? קול שאומר היי, אני XX ושמעתי עליך, אני מחפשת בדיוק אותך. אז נכון, לא כל הלידים והפניות שתקבלו יהיו על מגש של כסף- ואנחנו לפעמים