הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

אורגני- אאוט, נכסים דיגיטליים- אין

שמעתם לא פעם ולא פעמיים שהקידום האורגני מת וכדי להגיע ללקוחות צריך לקדם בכסף. 
ובכן, זה תלוי. 
נכון, החשיפה האורגנית בכל הרשתות החברתיות ירד משמעותית, אנחנו מדברים על חשיפה של 1-3 אחוזים של תוכן בעמוד העסקי לכל העוקבים (בפייסבוק) וירידה ל- 10 אחוזים בערך באינסטגרם. 
אבל, האם האורגני באמת מת וחייבים תקציבים גדולים כדי להגיע לקהל חדש.. אה, לא ממש. 

אז בנוסף לתוכן איכותי- שחייב לתת ערך, עניין או מידע רלוונטי לעוקבים, התוכן גם צריך להיות קליקבילי ומשעשע. 
בניגוד לחלק מהקולגות שלי, אני מעדיפה פוסטים קצרים (בערך פסקה עד שתיים) וסיום הכולל  הנעה ברורה לפעולה: כלומר, מה אתם רוצים שהלקוח שיקרא את הפוסט יעשה בסופו? 
יכתוב לכם? ישלח הודעה? יתייג? יגיב? ישתף? תכתבו ללקוח ב-ד-י-ו-ק מה אתם רוצים שיעשה אחרי שעצר וקרא את הפוסט שלכם. 

ערוצי שיווק

בנוסף, אם אתם בעלי עסק, חשוב שתשקיעו באופן קבוע בלפחות 2-3 נכסים דיגיטליים באופן קבוע והפנו את הקהל שלכם בין הנכסים הדיגיטליים הפעילים שלכם: פייסבוק- אינסטגרם- אתר- פינטרסט- יוטיוב- בלוג- קבוצה- וואטאסאפ- גוגל ועוד. 
ההפניה בין הנכסים תיצור מערכת אמון בין הלקוח הפוטנציאלי שלך לבינך על ידי הכרות והרחבת הידע שלו על המוצר/ שירות שאתם מספקים.  
חשוב לזכור: 

1. דברו בשפה הרלוונטית– לכל רשת חברתית ופלטפורמה יש את השפה שלה, אל תעתיקו את התכנים אחד לאחד, אל תשתפו אותו הדבר. תייצרו לכל פלטפורמה את המידע הרלוונטי והמדויק ביותר 

2. אל תשעממו– השיתוף האוטומטי בין הפלטפורמות מעייף ומשעם את מי שעוקב אחריכם בכמה מקומות- צרו עניין וגיוון

3. הנעה לפעולה– כתבו בדיוק מה אתם רוצים שיעשו בסוף הפוסט

4. פוקוס– אני מאמינה שתפסת מרובה לא תפסת אלא אם יש לך תקציב גדול ועזרה. בעל עסק יחיד לא יכול לנהל את כל המערך השיווקי שלו בכל הפלטפורמות לבד, כי אז אין לו זמן לעבוד. ולכן, אם הזמן והתקציב מוגבל, בחרו עד 3 פלטפורמות והשקיעו בהם באופן קבוע. 
עסקים גדולים או עסקים עם תקציב גדול? לכם יש את הפריוולגיה לבחור ולהוסיף עוד פלטפורמה אחת או שתיים, אך חשוב שגם בהם תשקיעו באופן מלא.

5. עלות תועלת– בדקו איזו פלטפורמה מביאה לכם הכי הרבה לידים וסגירות רלוונטיות. עשו בדיקת ROI באופן תדיר- חדדו תקציבים, זמן עבודה והשקעה. תעדיפו להשקיע בפלטפורמה שמניבה ושבה נמצא קהל היעד הרלוונטי שלכם. 

 

אז איפה אתם מפרסמים? רוצים לשאול או להתייעץ? מוזמנים לכתוב פה למטה בתגובות או לשאול אותי ישירות בוואטסאפ: http://bit.ly/בדיוקבזמן-דיגיטל

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן