דיברתי לא מעט בעבר (וגם הרבה בפגישות האישיות שלי עם הלקוחות שאני מלווה) על החשיבות של הנכסים הדיגיטליים.
אז מה זה בעצם?
נכס דיגיטלי הוא הפלטפורמה השיווקית שבה אתם פועלים.
יש די הרבה למעשה- פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, טיק טוק, סנאפצ'ט, אטסי, אתר, ניוזלטר- כל כך הרבה.
אז איפה חשוב להיות?
האם יש מקום שהוא MUST HAVE לכל עסק או שכל עסק עומד בפני עצמו?
האם אנחנו מקדמים את אותם התכנים או שכדאי לשנות?
מוזמנים לקרוא ממש פה: לינק
את המאמר שכתבתי ופורסם היום באתר חשבונית ירוקה.
אז מה, איזה נכסים דיגיטליים אתם מחזיקים, והאם אתם מצליחים לתחזק את הכל כל הזמן או מחפפים קצת?
או שאולי בוחרים בפינצטה ומשקיעים במה שיש?
והשאלה הכי גדולה שלי אליכם, איך החלתם איפה לפתוח ולפתח? מעניין אותי מאוד לשמוע!
מוזמנים לכתוב לי בתגובות!

האפליקציה שתנקה לכם את תמונה- Retouch
מכירים את זה שצילמתם תמונה מעולה אבל לא שמתם לב לאיזה כבל או לאיזה פריט שפשוט מפריע? או שאולי צילמתם את הכוס קפה שלכם (כי

מרץ 2021 | הימים הבינלאומיים
שלוש ארבע ו.. לעבודה. התחסתנם? יופי! לא הגיע הזמן לנסות ולהחזיר את הת'כלס לעסק ולקדם ולכתוב ולעשות וכן, גם לתכנן ולעשות לעסק. אז נכון, שוב

שפה יוצרת מציאות-על כתיבה א-מגדרית
מכירים את זה שאתם רוצים לכתוב פוסט או מודעה באחד מהעמודים שלכם ברשתות החברתיות, אבל לא בטוחים איך ומה לכתוב? איך יוצרים טקסט אחד שפונה