הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

מאי 2021 | הימים הבינלאומיים

נכון שאפריל היה קצר ממש? 

לפחות ככה הרגיש לי, הזמן טס כשעובדים, מתכננים ופועלים כדי לקדם את העסק ולהשיג עוד לידים ועוד לקוחות.

בואו נדבר על הלקוחות שלנו,

ממש לא מזמן התחלתי לייעץ גם דרך מעוף (הפוסט המלא ממש פה- לינק לפוסט) וכמה מהלקוחות החדשים שלי מספרים לי בשיחת הכרות הראשונה שהם רוצים שאלמד אותם גם פייסבוק, גם אינסטגרם, וגם גוגל וכמובן איך לכתוב גאנט מעולה כי הם שמעו שהם צריכים להיות בכל מקום. 

ואז אני ישר עוצרת אותם ושואלת שוב- מה הם מוכרים ומי הקהל שלהם- כי לא כולם צריכים להיות בכל מקום  צריך להתאים את הפרסום העסקי שלהם למקומות שבהם הלקוחות שלהם יחפשו אותם. 

אם אתם בעלי עסק קטן, והמשאבים שלכם מוגבלים- תשקיעו רק במקומות שהלקוחות שלכם יחפשו אתכם- על תתפזרו ביותר מ- 3 מקומות. 

אחרי רבעון או שניים, כשכבר תשלטו בכל הפלטפורמות- שהגאנט שאתם מכינים עף ועובד מעולה, תוסיפו עוד פלטפורמה וכך הלאה והלאה. 

אין סיבה להיות בכל מקום בצורה שטחית, עדיף להשקיע באמת בכל מקום באופן מלא ושיטתי. 
עבודה שטחית בכל פלטפורמה רק תגרום לאנשים להימנע מליצור אתכם קשר במחשבה אתם לא פעילים/ מקצועיים, ואתם הרי יודעים למי מראים חצי עבודה נכון? 

מאי 21
להורדה בחינם פה

אז איך משתמשים בימים המיוחדים?

המטרה של הרשימה הזאת של הימים המיוחדים היא לתת לכם עזרה- ורק במידת הצורך. 

כשאתם בונים גאנט תוכן לעסק שלכם, אתם הרי כותבים תמהיל מעורב של כל הפוסטים- שיווק, ערך, מכירה, מאחורי הקלעים, טיפים, המלצות, אירוע מיוחד, פעילות. 

ולפעמים, אם אין רעיון או פעילות יוצאת דופן, או שאתם צריכים עוד השראה לעוד פוסטים- זה הזמן להסתכל בלוח ולחפש מה עוד יכול לשמש אתכם. 

למשל אם אתם דיאטנים- החודש יש לכם את היום ללא דיאטה ואת היום לאכול כל מה שרוצים, ושם אפשר לדבר על אורח החיים הבריא שאתם מקדמים. 

או אם למשל את מנהלת קבוצת נשים (ולא משנה כ"כ באיזה תחום) זה הזמן לקדם ולהזכיר ב- 12 לחודש את הפיברואמילגיה שנשים רבות סובלות מהתופעות שקשה לזהות במשך שנים. 

ואיך אתם משתמשים בימים המיוחדים? אשמח לשמוע בתגובות ובפרטי! 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תגובות

השארת תגובה

דילוג לתוכן