אני שומעת לא פעם (ולצערי לא פעמיים) מלקוחות שלי שאומרים לי שהם לא רוצים להשקיע בשיווק בעסק שלהם ביולי אוגוסט- כי חופש גדול והילדים בבית, ואחר כך חגים ושהם מעדיפים לרדת לאש קטנה עד אחרי החגים ואז לחזור ובגדול.
אם אתם קוראים את הטקסט הזה ומהנהנים- אל. פשוט אל תעשו את הטעות הזאת!
ולמה? כי הלקוחות שלכם כל הזמן מחפשים אתכם- בין אם הם אם אותם יודעים את זה או לא. על פי מחקר ששמעתי בוובינר של אאוטבריין (לפני כמה וכמה שנים- סורי, אין לי לינק) אנשים צריכים החשף למוצר שלכם בממוצע 11.2 פעמים לפני רכישה!
קולטים? משפך השיווק של כל עסק (במיוחד אם מדובר במוצר לא זול) לוקח זמן ותהליך הבשלה, ואם אתם מחליטים להעלם לחודש, חודשיים או יותר, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם פשוט לא יזכרו אתכם. ולא חבל אחרי כל מה שהשקעתם בשנה האחרונה?
אז פשוט במקום להעלם לגמרי מהרדאר, תפרסמו, תמשיכו, גג תורידו קצת תקציב אבל תמשיכו- ובדיוק בשביל זה יש לכם את הימים הבינלאומיים!
אוקי, ממשיכים. ועכשיו מה?
עכשיו, אם אתם מחליטים לקחת צעד אחורה בעסק- תעשו חושבים ותראו באיזה ערוץ להשקיע יותר ובאיזה קצת פחות.
אני מאמינה שעסק מתחיל צריך לחלוש על 2 פלטפורמות, ואז כל רבעון (או חצי שנה) להוסיף עוד פלטפורמה.
איך לבחור? תחשבו על כל הפלטפורמות ותצמצמו לפלטפורמות שבהן הלקוחות שלכם נמצאים באופן קבוע.
אחר"כ צמצמו ללפלטפורמות שבהן הלקוחות שלהם יחפשו את התוכן שלכם (באופן אקטיבי)
יש לכם כמה וכמה אופציות ולא יודעים לבחור? צמצמו לפי הפלטפורמות שבהן אתם הכי נהנים ליצור בהן תוכן.
*** האם לפרסם אותו הדבר בכל מקום? לא סגורים על זה? כנסו לפוסט הזה שכתבתי בעקבות דיון ארוך שהיה בפייסבוק- לינק
***
שאלות נוספות? רוצים לספר לי איך אתם כותבים גאנט מנצח? כתבו לי בתגובות, בפרטי או בוואטסאפ. אני תמיד שמחה לשמוע וללמוד על דרכי עבודה של אחרים.
יום צילום ללקוח- כל השיטות שלי למיקסום והפקה מוצלחת!
לפני כמה שבועות הפקתי יום צילום ללקוח קולינרי שלי בסוכנות. אני יודעת שכלפי חוץ, סוכנות סושיאל ניראת נוצצת ופוטוגנית. עבודה כזאת שכל היום הולכים, מסתובבים
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות,
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף