אני שומעת לא פעם (ולצערי לא פעמיים) מלקוחות שלי שאומרים לי שהם לא רוצים להשקיע בשיווק בעסק שלהם ביולי אוגוסט- כי חופש גדול והילדים בבית, ואחר כך חגים ושהם מעדיפים לרדת לאש קטנה עד אחרי החגים ואז לחזור ובגדול.
אם אתם קוראים את הטקסט הזה ומהנהנים- אל. פשוט אל תעשו את הטעות הזאת!
ולמה? כי הלקוחות שלכם כל הזמן מחפשים אתכם- בין אם הם אם אותם יודעים את זה או לא. על פי מחקר ששמעתי בוובינר של אאוטבריין (לפני כמה וכמה שנים- סורי, אין לי לינק) אנשים צריכים החשף למוצר שלכם בממוצע 11.2 פעמים לפני רכישה!
קולטים? משפך השיווק של כל עסק (במיוחד אם מדובר במוצר לא זול) לוקח זמן ותהליך הבשלה, ואם אתם מחליטים להעלם לחודש, חודשיים או יותר, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם פשוט לא יזכרו אתכם. ולא חבל אחרי כל מה שהשקעתם בשנה האחרונה?
אז פשוט במקום להעלם לגמרי מהרדאר, תפרסמו, תמשיכו, גג תורידו קצת תקציב אבל תמשיכו- ובדיוק בשביל זה יש לכם את הימים הבינלאומיים!
אוקי, ממשיכים. ועכשיו מה?
עכשיו, אם אתם מחליטים לקחת צעד אחורה בעסק- תעשו חושבים ותראו באיזה ערוץ להשקיע יותר ובאיזה קצת פחות.
אני מאמינה שעסק מתחיל צריך לחלוש על 2 פלטפורמות, ואז כל רבעון (או חצי שנה) להוסיף עוד פלטפורמה.
איך לבחור? תחשבו על כל הפלטפורמות ותצמצמו לפלטפורמות שבהן הלקוחות שלכם נמצאים באופן קבוע.
אחר"כ צמצמו ללפלטפורמות שבהן הלקוחות שלהם יחפשו את התוכן שלכם (באופן אקטיבי)
יש לכם כמה וכמה אופציות ולא יודעים לבחור? צמצמו לפי הפלטפורמות שבהן אתם הכי נהנים ליצור בהן תוכן.
*** האם לפרסם אותו הדבר בכל מקום? לא סגורים על זה? כנסו לפוסט הזה שכתבתי בעקבות דיון ארוך שהיה בפייסבוק- לינק
***
שאלות נוספות? רוצים לספר לי איך אתם כותבים גאנט מנצח? כתבו לי בתגובות, בפרטי או בוואטסאפ. אני תמיד שמחה לשמוע וללמוד על דרכי עבודה של אחרים.

עוד לא עברת לוואטסאפ ביזנס? + כל החידושים האחרונים
"ומה אם הכל יימחק לי?" "לא יימחק לך" "אבל מה אם כן? כל החיים שלי בוואטסאפ" "לא יימחק לך נשבעת. תשרייני שעה בערב, תעשי גיבוי

יוני 2022- על הימים הבינלאומיים ואג'נדה של העסק
אוקי, קולטים שיוני הגיע? כי אני לא ממש מאמינה לזה. מרגיש לי שרק שבוע שעבר דיברנו על ספטמבר ופסח היה רק ביום ראשון והיה שוב

אפריל 2022 הימים הבינלאומיים
הימים הבינלאומיים, הימים המוזרים, הימים המצחיקים, כל אחד ואחת קורא.ת לימים האלו בשם אחר- ובסופו של דבר, כולם משתמשים ויוצרים תוכן סביב הימים המרכזיים בגאנט