"הלוגו יפה או לא?"
האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה?
עבודה של מיתוג עסקי היא עבודה מורכבת, שדורשת תהליך עומק של העסק- להבין את הקהלים, המסרים, הקולגות והמתחרים, תחום ועולם הפעילות ועוד.
ולמה בעצם צריך לוגו ומיתוג לעסק? כי כל עסק חייב עקביות
והיא באה לידי ביטוי לא רק בפרסום פוסטים, תגובות, סטוריז והצעות. גם לא רק דרך קידום ממומן.
העקביות מתחילה בשפה. בשפה כתובה/ מדוברת- ובשפה ויזואלית. ויצירת שפה ויזואלית מתחילה בהבנת העסק, בעולם שבו הוא פועל, אותו סגנון כתיבה, אותו דיבור וכן, אותם צבעים.
ומה קורה כשאתםן עסק מתחיל? האם כל הכללים חלים גם עליכם? התשובה היא כן.
אז בואו לקרוא את הכתבה שכתבתי לוואלה על מיתוג וצבעוניות-
תודה רבה לדניאל פיטרס על החיבור והקישור.
יום צילום ללקוח- כל השיטות שלי למיקסום והפקה מוצלחת!
לפני כמה שבועות הפקתי יום צילום ללקוח קולינרי שלי בסוכנות. אני יודעת שכלפי חוץ, סוכנות סושיאל ניראת נוצצת ופוטוגנית. עבודה כזאת שכל היום הולכים, מסתובבים
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות,
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף