אחד הקשיים המרכזיים והשכיחים ביותר לבעלי עסקים ויזמים שמתפעלים את העמודים שלהם ברשתות החברתיות הוא "אין לי על מה לכתוב" ואז מגיע משפט הסבר "אני פרפקציוניסט/ית- ואם זה לא מושלם, אני לא מעלה".
– בחיי שרק השבוע שתי בעלות עסקים שונות אמרו/ כתבו לי את המשפט הזה.
אז על מה כותבים ואיך יוצרים תוכן מעניין? הפוסט הזה בדיוק בשבילכם:
תכינו לכם גאנט פעילות (איך עושים גאנט מעולה? כל הטיפים ממש פה- לינק). וחלקו את הפוסטים שאתם רוצים לכתוב לשלושה סוגים: פוסטים עם ערך, פוסטים שיווקיים/ מכירתיים ופוסטים שוטפים/ קבועים.
מה הערך חדדו את הערך של המותג שלכם: למי הוא פונה, מה הפתרון שהוא מציע ונותן לקהל שלך, על איזה בעיה או צורך הוא עונה, כתבו לכם בנק של מילים שמתארות את המוצר/ שירות שלכם והשתמשו במילים מתוכם בכל פוסט- ככה יהיה לכם קל יותר לכתוב.
פשוט תתחילו, תכתבו לכן על דף/ בתזכורות/ בנוטס כותרות לפוסטים בעלי ערך (ממש כמו זה).
מהכותרות אתם יכולים לצאת הלאה לפוסטים מלאים- הן לרשתות והן לאתר
ציון של 85 זה מעולה. אפשר כמובן לשפצר ולערוך לנצח, לתקן, להחליף תמונה או לחכות עוד טיפה כדי להרגיש 100% עם הטקסט. אבל חשוב מאוד שתזכרו- אנשים גוללים כמעט 5 מטר של תוכן כל יום רק דרך הטלפון, ככה שסביר להניח שרוב האנשים שיראו את הפוסט שלך, יזכרו את החוויה והתחושה ממנו ופחות ייכנסו לתוך הקרביים שלו- ויתהו לגבי בחירת התמונה או הטקסט.
יש לכם 30 שניות? לפעמים זה כל מה שצריך במהלך יום עבודה עמוס לעייפה. נכנסים לאינסטגרם, מעלים סטורי, מתייגים ומוסיפים איזה גיפ והופ יש סטורי באוויר. אותו הדבר גם בפייסבוק, תעצרו רגע באמצע יום הפגישות או העבודה, תכנסו לפייסבוק, תעלו תמונה (עדיף מרובעת) תכתבו מה אתם עושים וטיזר קטן כמו "עוד פרטים בקרוב/ עובדים על זה/ אוטוטו/ מתרגשת וכו', וככה יש לכם גם פוסט אוירה שמשאיר את העוקבים שלכם דרוכים לבאות.
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות,
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי