הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תכירו את פלאשי- מערכת אוטומציה שיווקית לאתרי איקומרס | טור אורח

לפני חודש וחצי, ישבתי וכתבתי לכם את הפוסט על האוטומציות שכל עסק שפועל ברשת, חייב לעצמו. (לא זוכרים? בואו לכאן). 
במסגרת התחקיר לפוסט, יצרתי קשר עם פלאשי– מערכת ניוזלטרים ומסע לקוח ישראלית כדי ללמוד עוד על המערכת שלהם. בין היתר, החברים בפלאשי עשו לי הדרכה של כמעט שעה על המערכת.
אז אחרי ההתלהבות (ההדדית) הצעתי לפלאשי לפרסם פה פוסט אורח על המערכת שלהם. אז בבקשה, עולם מסע הלקוח מהעיניים של פלשי. 

סקירת המערכת פלאשי – מערכת אוטומציה שיווקית לאתרי איקומרס

היום יותר מתמיד, בין אם אתם עסק קטן או גדול, אוטומציות שיווקיות הינו מערך הכרחי שיסייע לכם לייעל תהליכים, לחסוך במשאבים וזמן, ולמקסם את פוטנציאל העסק שלכם.

האוטומציות יבצעו עבורכם פעולות אוטומטיות כהמשך ישיר למגוון תרחישים שתגדירו מראש, ועבור אתרי מסחר יאפשרו בין היתר לשלוח לנמען את המסר הנכון ברגע הנכון, בהתבסס על התנהגותו ותחומי העניין שלו באופן שיקדם אותו לעבר הרכישה.

במאמר זה נסקור את המערכת פלאשי (Flashyapp) – מערכת אוטומציה שיווקית לאתרי איקומרס, שעוקבת אחר התנהגות הגולשים באתר ומגיבה לפעולות שהם מבצעים בזמן אמת במגוון ערוצים: פופאפים, דיוור אלקטרוני, SMS, מודעות ברשתות החברתיות ועוד, במטרה להגדיל את ההכנסות באתר.

פלאשי מתממשקת בקלות למירב פלטפורמות המסחר הבינלאומיות והישראליות המובילות כמו: Shopify, WooCommerce, Magento, קאש קאו, קונימבו, אישופ ועוד, וגם אם לא קיימת אינטגרציה ישירה עם פלטפורמת המסחר שלכם – ניתן יהיה לבצע אינטגרציה מותאמת אישית איתם ע"י הטמעת הפיקסל שלהם באתר שלכם. 

אז מה אפשר לעשות עם המערכת? איזה אוטומציות כבר יש?

  • אוטומצית "ברוכים הבאים" – שתלווה נרשמים חדשים.
  • אוטומצית "עגלה נטושה" – שתניע את כל אלו שהתעניינו במוצרים שלכם לסיים את הרכישות.
  • אוטומצית "שימור לקוחות" (ריטנשן) – שתעודד לקוחות לבצע רכישות חוזרות ולחדש מלאים.
  • אוטומצית "חוות דעת לאחר רכישה" – שתאסוף המלצות מלקוחות כדי שתוכלו להשתמש בהן כהוכחה חברתית.
  • אוטומצית "יום הולדת" – או כל תאריך מיוחד אחר, כדי לחזק את הקשר עם הלקוחות ולגרום להם לחוויה אישית נעימה יותר.
  • אוטומציות נוספות מסוג אפסייל / קרוסייל כדי להגדיל את ערך הרכישות ועוד.

עם 18 טריגרים שונים ומעל 100 פילטרים, תוכלו ליצור בפלאשי כמעט כל מסע אוטומציה עליו תוכלו לחשוב עליו וגם לשמור על קשר רציף ופרסונאלי עם לקוחותיכם שיוביל להגדלת הכנסות באתר.

בילדר האוטומציה הוא ממשק ידידותי גם למי שאינו טכנולוגי, והם מציעים גם ללא תשלום נוסף טמפלייטים של אוטומציות ייעודיות לאתרי מסחר, עליהם תוכלו לבצע שינויים והתאמות אישיות למותג שלכם.

מעבר ליצירת תהליכים אוטומטיים, ניתן גם לשלוח קמפיינים דיוור / SMS בצורה יזומה לכלל קהל היעד שלכם או חלק ממנו.

בפלאשי קיימת סגמנטציה מתקדמת שתאפשר לכם לבצע חיתוכים על אנשי הקשר שלכם כמו למשל: לקוחות שהתעניינו במוצרים מסויימים / לקוחות שרכשו מעל X פעמים / מעל סכום מצטבר מסויים / לקוחות שלא רכשו בחודשיים האחרונים ועוד, וכך להגיע לקהלי יעד ספציפים מתוך כלל אנשי הקשר שלכם ולתקשר איתם בצורה מותאמת אישית.

 

לדוגמה, תוכלו ליצור לעצמכם קהל "VIP" ולהציע לו הצעות מיוחדות והטבות שישלחו רק אליהם.

דוחות ונתונים:

כחלק ממערכת המבוססת דאטה, תוכלו למצוא בה גם דשבורדים רלוונטים לאיקומרס. הדוחות מאפשרים לצפות בסטטיסטיקות רכישה מלאות כמו: סה"כ רכישות שהגיעו בעקבות כל מסר, ממוצע לרכישה ועוד, על מנת שתוכלו להפיק מסקנות להמשך.

 

מסלולים ועלויות

כמו ברוב מערכות האוטומציה והדיוור, העלות בפלאשי משתנה בהתאם לחבילה ולכמות אנשי הקשר.

תוכלו להתחיל בחבילת הפרופשיונל, הכוללת פופאפים ואוטומציות יעודיות לאתרי מסחר אשר מתחילה ב40$ לחודש בהתאם לכמות הרשומות שלכם.

כיוון שזו חברה ישראלית, התמיכה בצ'ט ובמייל הינה בשפה העברית מה שהופך את התהליך לנוח יותר, ישנה אופציה גם לתמיכה מורחבת הכוללת הדרכות אישיות בפגישות שיתוף מסך וסיוע ביצירת פעילות בחשבון -אשר תהיה זמינה עבורכם החל מחבילת מאסטר ומעלה.

לסיכום, אם אתם בעלי אתר מסחר ורוצים לייעל תהליכים ולשפר את התקשורת עם הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות באתר תוך חיסכון בזמן, מערכת אוטומציה שיווקית לאיקומרס מתאימה בדיוק בשבילכם!

***

תודה לכם החברים בפלשי על הפוסט המעניין הזה. 
ואני חייבת לצאת בגילוי נאות- הלינקים בכתבה הם חלק מאפיליאציה שלי עם פלשי, כך שאם תרשמו דרך אחד הלינקים שלי, אני אקבל תגמול. 

 

ואם יש לכם מערכות נוספות שאתם משתמשים וחייבים שאכיר- מוזמנים לשלוח לי פה וגם בפרטי. 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן