הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תכירו את הרשת החדשה: ת'רדס- Threads של מטא

הלכנו לישון עם הפגנות באיילון וקמנו בבוקר לרשת חברתית חדשה- Threads מבית מטא. אז אני החלטתי לכתוב את השם בעברית ת'רדס אבל אתם יכולים לכתוב עם או בלי צ'ופצי'ק או בכלל טרדס. ועכשיו בואו נתחיל להכיר!

אוקי, אז ספרי לי על הרשת החדשה...

אמה שקרה לטוויטר אנחנו יודעים ומכירים- בקצרה, רשת חברתית שמבוססת על טקסטים ותווים מדודים. מקום לאנשים שנונים, פוליטיקאים ומצחיקנים. 
ואז אילון מאסק קנה אותה- הרים, הפיל, חסם והחזיר. ובמאבק מפוצץ האגו של מארק צוקרברג ואילון מאסק, צוקרברג הניף היום אגרוף משמעותי!

אז שנדבר קצת על מספרים? ת'רדס ניצחה את כל הרשתות החברתיות ותוך 7 שעות בלבד מההשקה זכתה ליותר מ- 10 מליון הורדות. 
רק בשביל לסבר את האוזן, פייסבוק הגיעו לזה תוך 10 חודשים, טוויטר תוך שנתיים, נטפליקס תוך 3.5 שנים, ספוטיפיי – 5 חודשים, אינסטגרם- 2.5 חודשים, צ'אטGTP תוך 5 ימים והת'רדס ניצח והגיע לפיק תוך 7 שעות. 

אוקי, אז מה חדש בעצם? מה היתרונות?

ובכן, מאחר והושקה רק היום, היתרונות עוד לא ברורים (עדיין יש התלהבות של התחלה). כמו שאנחנו הכרנו את הקלאב האוס והפוסט שהיה להן הייפ גדול, אבל נעלמו אחרי כמה חודשים, עדיין עוד מוקדם לדעת. מבחינת נתונים יבשים:

  • אפשר לפתוח חשבון רק אם יש חשבון אינסטגרם.
  • כל פוסט הוא עד 500 תווים- פי 3 מהטוויטר
  • אפשר להוסיף לינק חיצוני, תמונה וסרטון.
  • אפשר לעשות ריטוויט (עוד לא המציאו מילה לפלטפורמה) ולשתף

 כמובן שאם יהיו עוד פיצ'רים אעדכן את הפוסט. 

כרגע עוד לא ברור איך לקדם (שביר להניח שיהיה בתוך ודרך מערכת ניהול המודעות), 

אז זוכרים שדיברנו על הפומו? יש פה משהו גאוני!

הדרך של מטא לגרום לנו פומו מטורף (לכתבה על הפומו- כאן), הם החליטו להוסיף מספר סידורי לכל מצטרף, ככה אתם יכולים לדעת כמה הצטרפו לרשת לפניכם ולדעת כמה אתם  Early adopters ומאמצי טכנולוגיה חדשה. 

אני למשל מספר 10,737,497, קצת אחרי 10 מיליון. 
מודה עשה לי קצת פומו לראות אחרים שמתחת ל- 10 מליון, אבל אני סולחת לעצמי כי היה לילה קשוח ובוקר מורכב עם הילדים. 

מספר מעקב תרדס

אוקי, אז עוד רשת חברתית? לא מיצינו להיות בטלפון כל הזמן?

ובכן- כן ולא! 
זה כמו שאומרים שיש מספיק מסעדות ומותגים, תמיד יש מקום לעוד, פשוט צריך את הניצוץ- את האקסטרא שיין. 
 אבל כשמסתכלים על אסטרטגיה של מותג, צריך להבין ולחדד, להכנס ואז להחליט אם מתאים לקהל או לא. 
אם מדובר בבעל עסק עצמאי שמנהל את הפלטפורמות שלו לבד, אני ממליצה להכנס אבל להשאיר את רוב המאמצים בפלטפורמות שעובדות טוב. 
ואז אחרי שהת'רדס יתייצב, ותדעו בדיוק אם עובד או לא, תכנסו. 
אבל- ויש פה אבל גדול, מאחר ועכישו מדובר ברשת חדשה מאוד ולכן היא בעלייה וכל מי שנכנס ממש בהתחלה מקבל חשיפה מטורפת- את לגמרי המלצה שלי להחליט מה עובד בשבילך, אם יש לך זמן להשקיע או לא, אם את מספיק שנונה לפלטפורמה או לא. 

אף פעם אין תשובה אחת נכונה לכולםן.

ולסיכום,

עוד לא עברו 24 שעות מאז שהוכרזה וכבר מקום ראשון בהורדות בעולם.
זה בטוח אומר משהו, לא? 
קיצר, בואו לעקוב! יהיה כיף (אני מקווה) 

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Twitter

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן