הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

עוד לא עברת לוואטסאפ ביזנס? + כל החידושים האחרונים

"ומה אם הכל יימחק לי?"

"לא יימחק לך"

"אבל מה אם כן? כל החיים שלי בוואטסאפ"

"לא יימחק לך נשבעת. תשרייני שעה בערב, תעשי גיבוי לוואטסאפ, ואז תורידי את הוואטסאפ ביזנס והכל יעבור לך לשם".

"באמת?"

"באמת באמת. נשבעת במארק צוקרברג. רק אל תשכחי את הגיבוי".

אז מה זה וואטסאפ ביזנס? ולמה את חייבת אותו?

דבר ראשון, את לא חייבת כלום. באמת. 
אבל אם את בעלת עסק (או אתה כמובן) הוואטסאפ העסקי מאפשר לך לייעל את העסק שלך, לייעל וליצור אוטומציות (ואני יודעת כמה שאתם ואני אוהבים אוטומציות ודברים שעוזרים לנו להקל על החיים)
אז מה כל כך מיוחד בוו"ב? 
בואו נתחיל מהאובייס- כזכור, וואטאפ נקנתה על ידי מטא (לשעבר פייסבוק) ולכן אפשר לחבר את הוו"ב לכל הפלטפורמות השיווקיות שלכם- עמוד הפייסבוק העסקי, חשבון האינסטגרם- ככה שהלקוחות שלכם ימצאו אתכם בלחיצת כפתור אחת.

חיבור וואטסאפ

הוו"ב הוא ממש כמו עמוד הנחיתה שלכם/ עמוד הוכחות בשליטתכן היחידה. אז אם אתן מוכרות מוצר או שירות חשוב להשקיע גם פה. תחשבו רגע על המסע שהלקוח הפוטנציאלי שלכן עובר- כבר קרא עליכם ברשת, הגיע לאתר, כבר התקדם ללחוץ על הכפתור של הוו"ב- ואז הוא מגיע לעוד פלטפורמה שאתה אתן מנהלות ומראות ללקוח את כל המידע- כאן אתן יכולות להציג הוכחות התכנות, מקצועיות ואת כל הפרטים "היבשים" שבטוח אתן שולחות אין סוף פעמים ללקוחות- כמו אתר, שעות פתיחה, מייל וקטלוג מוצרים. 

 

אוקי, אז מה הקונצ'?

האמת, שבאמת לא ראיתי חיסרון לוו"ב אלא רק יתרונות- והאוטומציות חוסכות לי הרבה זמן יקר. 
במקום להקליד את המייל שלי עשרות פעמים או לשים את הלינק לאתר- אני פשוט אומרת למי שאני מדברת איתו רק ללחוץ על השם שלי ושם לקבל את כל המידע. 

אם אתם רוצות להפריד בין המספר של העבודה למספר האישי- גם זה אפשרי, את רק צריכה מכשיר שיש לו אופציה ל- 2 סימים, ואז להשאיר את הוו"ב הרגיל לשיחות פרטיות ואת הוואטסאפ ביזנס לשיחות עסקיות- פשוט בזמן ההרשה, תכניסי את המספר השני שלך. 

ומה לגבי הווטאסאפ ווב? כן, אפשר להשתמש בוואטסאפ ווב (בוואטסאפ דרך המחשב), לפחות קבוצות, לשתף והכל בדיוק כמו ברגיל והמוכר. 
אוטומציות/ מענה אוטומטי- אפשר ליצור משפטים קבועים ואוטומציות, בעיקר עם משפטים שאתם חוזרים עליהם הרבה פעמים. בין אם ללקוחות חדשים שפונים אליכם (והם לא שמורים אצלכם במכשיר) או בשעותת מסויימות (אחרי שעות העבודה למשל)

סינון/ אי זמינות- בוואטסאפ ביזנס, כמו במיילים, אפשר ליצור הודעה של אי זימנות במידה ואתן יוצאות לחופש (נניח, כי אין חופש אמיתי לעצמאיות), או שאתן לא יכולות לענות. מדובר בהודעה שאפשר לנסח באופן אישי. 

שליחת איש קשר-  אפשר לשלוח את הטלפון שלך על ידי שיתוף עם אנשי הקשר. 

וטיפ אחרון– אם אתם מספקים שירות או פגישות, תמיד תוכלו להוסיף גם לינק לקלנדלי וללינקטרי שלכם (לא סגורים מה זה לינקטרי- בואו לפוסט הזה- לינק)

** עריכה ועדכון: 23.10.22: דגש חשוב ממש: תורידו את הוו"ב רק אחרי העדכון, אחרת כל הדאטה ייעלם וכל השיחות יהיו ריקות. 
סדר הפעולות אם כך הוא:
1. גיבוי לענן+ לדרייב
2. הורדת וו"ב
3. השתלטות+ עדכון הגיבוי
4. עדכון הפרטים בוו"ב. 

ומה עוד חדש?

אם עד עכשיו "ביזבזתם" זמן על תגובה למישהו באימוג'י ולחיצה על כפתור השלח. מאתמול (10.5.22) יש חידוש נוסף- אני מאוד מקווה שראיתם את האימוג'יז החדשים שאפשר להגיב בסוף כל הודעה. 

בליי ספק זה מראה את החיבור של כל הפלטפורמות של מטא- והרצון שלהם לייצר שפה אחידה וקבועה- ולכן כמו שאני רואה את זה, קיבלנו את האימוג'יז הקבועים (מהפייסבוק). 

שקופית קודמת
שקופית הבאה

ומה עוד צפוי לנו ל- 2022?

עוד יתרון של מעבר לוואטסאפ ביזנס, זה קבוצות עד 512 משתתפים! כן, עד היום אנחנו יכולים לנהל קבוצות עד 257 משתתפים וממש ממש בקרוב נעלה ל- 521 משתתפים.
אם המספרים האלו נראים לכם עצומים, כנראה שאתם לא מנהלים קבוצות אזוריות (מוסדות, אירועים, שירותים ואפילו קבוצות מקומיות). היתרון של הגדלת הקבוצות היא בעיקר לקבוצות שיתוף ידע. 

 

מכירים את זה שיש מספר טלפון אחד של שירות לקוחות אבל ישש הרבה אנשים במחלקה? או אולי מספר אחד שצריך לעבור בין כמה וכמה אנשים, בקרוב נוכל לפתוח את הוואטסאפ ביזנס בכמה מחשבים שונים- ככה שפשוט כולנו נוכל להמשיך לעבוד בדיוק מאיפה שאנחנו, בלי לזוז. 

🔽🔽🔽

אז מה השינוי או הפיצ'ר שהכי חסר לכם בוואטסאפ? בואו נדמיין שהחברה מ-מטא קוראים את הפוסט ומנסים לחשוב ולשמוע אותנו ומה אנחנו רוצים וצריכים באמת. 

(מארק, שומע, אני רוצה פיצ'ר של סריקת תמונות מהגן שיזהה את הילדים שלי ויראה לי רק אותם. תודה! … לבחורה מותר לחלום לא?)

◀️◀️◀️

אם יש לכם עוד שאלות על הוואטסאפ ביזנס, מוזמנים לכתוב לי בוואטסאפ (ביזנס שלי) או בפוסט באינסטגרם!  

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן