הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

נובמבר 2021 | יאללה שופינג!!

אוקי, אוקי, אוקי. אם יש משהו אחד שאני ממליצה לכם לעשות באוקטובר- זה לשמור על הארנק- כי בנובמבר יהיה לנו חודש של שופינג מטורף ומוגזם. 

שופינג IL, יום הרווקים, בלאק פריידי וסייבר מאנדי- מה שאומר שאתם/ אנחנו כצרכנים יכולים לצפות להנחות מטורפות, ובכובע השני שלנו כבעלי עסקים- אנחנו צריכים ליצור פעילויות והנחות ללקוחות שלנו. 
וכאם מגיעה השאלה- האם לעשות מבצע כל החודש, או רק בימים מסוימים- האם לתת פוש משמעותי או להוריד מחירים כל החודש. 

אני ממליצה לכם ולכן לחשוב על המלאי הקיים ולהבין אם זאת הולכת להיות פעילות של שבוע, יומיים או חודש, על המוצר שלכם, על הקהל, לדייק מה ומתי הם יחפשו אתכם. 

חשוב מאוד להתחיל לעבוד על הכל קצת לפני- לא לשכוח לשלוח טיזרים לפני במיילים ובאסמסים, להפיץ ברשתות ולהציע להכין את הסלים, לבדוק טוב טוב את המלאים ולהדק את השירות לקוחות ביום המבצע וכמה ימים אחרי. 

ועוד משהו- נכון שכולם במוד של שופינג, הלקוחות רוצים לקנות- אתם רוצים למכור, אבל הלקוחות לא פראיירים והם רוצים מבצעים שווים באמת (אז אל תשחקו עם המחירים, תהיו הוגנים ותנו הנחה מהלב). 

אז אם  אתם או אתן צריכיםות עזרה בחשיבה אסטרטגית וסידור הלו"ז  לקראת נובמבר- אני ממש פה, הכפתור מוביל לוואטסאפ שלי. לפעמים פגישה אחת עושה סדר.

ימים בינלאומיים- 2021- בדיוקבזמן
להורדה בחינם

ומה עוד קורה החודש?

נובמבר הוא חודש גברי שבא לקדם בעיקר את החשיבות לבריאות הגבר בכלל ואת המודעות לסרטן הערמונית בפרט. התנועה החליטה לקדם את הערך של הבריאות והעלאה למודעות פומבית על ידי גידול שפם ואיסוף תרומות ומכאן מגיע השם מובמבר (לקריאה נוספת כאן- לינק).

בנוסף לכל הפעילות השפמית, ב- 19 לחודש נציין גם את יום הגבר ויום השירותים (מקריות? לא בטוחה) 
את יום הגינג'ים (ב-5.11), יום האדיבות (13.11), יום הילד (20.11)

אחד הימים החשובים שיש- יום המאבק באלימות נגד נשים (25.11) יום שצריך להיות תוכנית לימודים לכל הגילאים והמגזרים ולא רק כהתייחסות במהדורות החדשות.

ורגע אחרי- כן, כן, אני הולכת להעיף לכם את הראש- בסוף נובמבר (ב- 28.11.21 ליתר דיוק) נר ראשון של חנוכה. אז אם אתם הועד של הגן כמוני, תתארגנו על הסופגניות והבייביסיטר כבר היום. 

 

זהו להפעם, רוצים לספר לי מה אתם מתכננים לנובמבר? שמחה תמיד לשמוע מכם 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן