הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

נובמבר- חודש חגי השופינג

לפני כמה ימים, במהלך התכתבות שלי עם לקוחה על נובמבר, היא קראה לחודש "חגי נובמבר" והחלטתי לאמץ את המושג והקונספט ולהעביר אותו גם לכאן.  

אז על אילו חגים מדובר, איך מתכוננים ומה חשוב לעשות לקראת חודש השופינג הגדול.

התאריכים המשמעותיים:

בחודש נובמבר יש מספר תאריכים משמעותיים של סיילים: 

ברמה ארצית:  9-10 נציין את שופינגIL- חגיגה מקומית לכל המוצרים. גוגל מארגנת תג למשתתפים, אתר שמרכז הכל ועוד. 

ברמה העולמית: 11- יום הרווקים הסיני- חגיגת שופינג וסיילים באלי אקספרס, 25.11 בלאק פריידי (סיילים להכל) ו- 28.11 סייבר מאנדיי (סיילים על אלקטרוניקה). 

 

אוקי. אז מה עושים?

למעשה תחילת העבודה על הימי מכירות הגדולים היו צריכים להתחיל ולהתבצע כבר לפני חודש.. כן, ממש ככה. 
צריך לחמם את הקהל, לגרום לו להכיר את המוצרים והמותג שלך, להכנס לאתר, להצטרף לרשימות תפוצה, לעשות מעורבות בנכסים הדיגיטליים. 

אוקי, ומה אם נחתם עד עכשיו? מה כן אפשר לעשות? 

לעשות הכל- ובכל הכוח! לקדם את רשימות התפוצה שלכם, לעשות קמפיינים של מעורבות וטראפיק לאתר, לפרסם, לקדם, לעשות ריילס, יוטיוב, שיתופי פעולה. כל יום לפרסם ולהעלות בכל הכוח. 

אתם רוצים וצריכים את הלקוחות שלכם ממש עכשיו כדי שיכניסו את הפרטים שלהם ושיעשו מעורבות ב- 30 הימים שלפני הסיילים הגדולים.

במקביל- תוודאו שהאתר מחובר נכון לפייסבוק ולאינסטגרם, שהחנות מתעדכנת מהפיקסל, שהסליקה קלה ופשוטה, שאפשר לשלם גם כאורח, שכל הרשימות מעודכנות- אל תחכו לרגע האחרון. 

 

הימים של נובמבר- בדיוק בזמן
הימים הבינלאומיים של נובמבר 22- להורדה בחינם

ומה עושים בפועל? איך משווקים ומוכרים? 

אז כמו שהבנת, העבודה שלפני המכירה מתחילה אתמול- באסטרטגיה ברורה ומדוייקת לכם וללקוח שלכם. 

כמה ימים לפני הסייל תתחילו בטיזינג- הכינו את הסל, המנויים שלנו יודעים לפני כולם, קוד למנויים בלבד, אסמס על תחילת הסייל, ניוזלטר- ממש להפעיל את כל התותחי הכי כבדים שיש.

תבנו קטגוריות של מוצרים, תוודאו שאתם סגורים על הסיילים וההצעות מחיר שלכם בכל יום וסייל. מה מוכרים פה ומה שם. 
תכינו את הדברים מראש על ידי אוטומציות, תהיו יצירתיים. 

ורגע לגבי היצירתיות: 
כמו שהבנתם, אתם לא היחידים שמתכונים לסיילים, אלא כולם מסביב ולכן הכל צריך להיות מוכן לפני, בלחיצה כפתור. 
הצרכנים שומרים את הכסף (שנשאר מהחגים) לחגיגות נובמבר כי הם יודעים שזה החודש בשנה שהמחירים יורדים משמעותית בכל מקום- ורוצים להרוויח את המחיר הטוב ביותר למוצר שלהם. 
יש אנשים (מי אני?) שמכינה את הסלים בכמה וכמה מותגים שאני אוהבת לפני- ואז בסייל רק מוסיפה את הקוד קופון ומשלמת. תכירו את הלקוח שלכם, תוודאו שהצעת הערך היא באמת אטרקטיבית. זה פעם בשנה. 
 
בהצלחה!!!

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן