מרץ זה פורים, זה משפחה, זה גם התחלה של האביב- של סוף החודש.
ומה עוד? זה החודש האחרון של הרבעון הראשון. ואני יודעת שאתם כבר עם הקמפיינים באויר, מסכמים מה עשיתם בחודשיים הראשונים ולהתחיל לחשוב על השלבים הבאים והמשלימים של משפך השיווק שלכם.
לא בטוחים על המשפך? בואו לכתבה המלאה- לינק
אז איך מספיקים הכל?
לקוחה שלי, שבימים אלו יוצאת לעצמאות אחרי 15 שנים שהייתה שכירה, שאלה אותי השבוע על ניהול סדר היום, והיה לי חשוב לכתוב את זה גם פה.
השבוע שלי עמוס מאוד- פרויקטים קצרים וארוכים, ניהול הספקים שלי, הכנת הרצאות, עבודה על לקוחות ריטיינר, לקוחות ייעוץ דרך מעוף ולקוחות פרטיים וכמובן גם שת"פים וכתיבת התוכן פה לאתר (ואני גם אמא לשני בנים- אז גם זה בלוז כמובן!) והשאלה היא איך מספיקים את הכל?
אז ככה, הלו"ז שלי בנוי מחלונות זמן לכל משימה ומשימה- מהקטנה ביותר (להתקשר לבזקבינלאומי) ועד פגישות ושעות חשיבה אסטרטגיות ללקוח. בנוסף, יש לי קוביות קבועות ביומן שאותן אני לא מזיזה- יום ראשון למשל, הוא יום שמוקדש רק לעסק שלי- לפיתוח תכנים חדשים, הכנת סדנאות וקורסים וכמובן כתיבת תכנים לאתר. כל יום ראשון בבוקר יש לי 3 שעות לכתיבת תוכן לאתר או לפתח הרצאה. ואחר"כ אני מפרסמת בפלטפורמות המשניות שלי או רק נכנססת לראות מה חדש.
אני בחרתי את יום ראשון כיום משרד וקידום אישי- כי מבחנתי זה היום עם הכי הרבה אנרגיות ורעיונות (ואני עו דלא מותשת מכל השבוע). אבל אני מכירה עוד הרבה אנשים שמשקיעים בפיתוח האישי והעסקי שלכם בימים אחרים. אתם חייבים לבדוק איזה יום עובד בשבילכם בצורה הטובה ביותר ולקבוע את זמן ההשקעה בעסק בחלון זמן שבועי קבוע.
ומה עוד קבוע אצלי? כל בוקר עם פתיחת המחשב לעבור על הקמפיינים, לבדוק הודעות שירות לקוחות בעמודים ולעבור על המייל- מלמעלה למטה.
4 ימים בשבוע יש לי לפחות פגישה אחת ביום של שעתיים או ב- 10 וחצי או ב- 13 וחצי ככה שיש לי מספיק זמן לעבודת משרד לפני או אחרי.
אני כל יום נכנסת (ולפחות פעם אחת ביום) לכל הקבוצות של הקהלי יעד שלי לעבור על הפוסטים ולענות ברוחב לב לכל השאלות הרלוונטיות אלי. את הוובינרים וההרצאות אני שומעת רק על ההליכון בחדר כושר, ומבחינת ספונטניות? עזבו, אין דבר כזה- הכל אצלי מתוכנן מראש- מצהריים עם לקוח, נסיעה, קפה של בוקר עם חברה או קולגה ועד המשימה הכי קטנה כמו להתקשר לאיזה ספק או חברה.
כי כשעובדים מסודר מספיקים יותר, לא שוכחים דברים, הכל מסתדר.
ואיך אתם עובדים?
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה