מתבאסים על הסטוריז שאין גיפים בעברית? חשבו שוב!
בתקופה האחרונה הצטרפו לגיפים המוכרים והאהובים גם מלא גיפים בעברית שפשוט כבשו ויכבשו כל חלקה דיגיטלית.
אז במקור לחפור, פשוט עשיתי לכם כמה צילומי מסך מהסטורי שלי (עוד לא עוקבים? למה?? הלינק ממש פה- אינסטגרם)
הסבר כללי על הגיפים ואיך מגיעים אליהם- אחרי שמצלמים/ מעלים תמונה לסטורי, נפתחות אופציות למעלה.
אחת האופציות היא הגיפ.
לוחצים עליה, ומקלידים בשורת חיפוש את שם היוצר (שימו לב בתוך כל תמונה השארתי את השם), חיפוש ואז פשוט בוחרים את מה/ מי שרוצים.
את שתי יוצרו התוכן הראשנות- לא בטוחה שיש מישהו שלא מכיר:
אפרת ליכטנשטט– מתכונאית ואושייה קולינרית ובעלת הבלוג "אז מה את עושה כל היום"
נועה רוזין– מתוכנית הבוקר של רשת 13, יוטיוברית ואושייה בכל תחום הלייף סטייל והאולכוהול.
המיתוג האישי של השתיים בא גם כמובן לידי ביטוי בשפה (עיצובית ותוכנית)
שתי אופציות נוספות הן של חברת העיצוב והמיתוג הפונטון (מספיק להקליד את השם שלהם) ומקבלים אופציות מדליקות ולא רעות בכלל.
טיפ אחרון- אפשר לכתוב את המילה עברית ואחריה כל מה שתרצו לחפש (בוקר/ ערב/ כיף וכו) ותקבלו את הגיפים המתאימים
***עדכון***
בעקבות פרסום הפוסט במספר קבוצות פייסבוק, סיפרו לי גם על הגיפים של דנה ישראלי ואאא.
גם כאן, כדי למצוא את הגיפים, צריך לחפש את השמות שלהם בשורת החיפוש.
איזה קול נכון?
יש לכם עוד גיפים ויוצרים? ספרו ספרו- אני אעדכן את הפוסט!
הוספתם גיפים בעקבות הפוסט? תייגו אותי!!
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה