הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

יוני 2022- על הימים הבינלאומיים ואג'נדה של העסק

אוקי, קולטים שיוני הגיע? כי אני לא ממש מאמינה לזה. 
מרגיש לי שרק שבוע שעבר דיברנו על ספטמבר ופסח היה רק ביום ראשון והיה שוב אני מחפשת לנו דיל לחופשה משפחתית לחגים הבאים (אם למישהו/י יש המלצות- אשמח!)

אז יוני פה, הימים הבינלאומיים פה, ואני מאוד מקווה שאתם "על זה" מתכננים את החודש קדימה, כבר נכנסתם ללופ של השיווק ויצרתם משפך שיווק חזק ומשמעותי מאוד שכולל ערכים, מטרות ומכירות כמובן- כי לשם כך התכנסנו לא?)

יוני 22 הימים
הימים הבינלאומיים יוני 22- להורדה בחינם

אז מה צפוי לנו החודש? ואיך כדאי לתכנן קדימה?

אז כל חודש יש לנו את הדברים הקבועים- חגים, מועדים וימים שהם קבועים כמו תמיד- תחילת החופש הגדול בתיכונים (15.6) ותחילת החופש הגדול לכולם (31.6)- שאלו אירועים ידועים וקבועים ואם אתם פונים להורים של או לילדים עצמם- זה הזמן להכין את החומרים ולהתחיל לשווק לפחות 3 שבועות לפני. 
גם שבועות הוא אירוע קבוע- ואם אתם משווקים כל דבר שקשור ללבן/ גבינה- תתחילו כבר היום לקדם את זה. 

ומה עוד יש לנו ביוני? יום התה הקר (10.6), יום הירקות הטריים (16.6) יום הסלפי (21.6) וכמובן יוני הוא חודש הגאווה בישראל ובעולם ומצעד הגאווה הרשמי יערך בתל אביב ביום שישי ה- 10.6.22

על אג'נדה של מותג ותוכן

ביוני כמו שציינתי, זה חודש הגאווה, ואם נסתמך על שנים עברו, נראה כי הרבה מותגים ישנו את הלוגו לצבעי הגאווה, או יעשו איזו פעילות נקודתית- ופה אני באה ואומרת, חברים, רגע- שינוי הלוגו זה נחמד, אבל האם אתם גם מקדמים את התכנים לקהילה להט"בית כל השנה? האם אתם מעסיקים או מקדמים עובדים לה"טבים, תורמים אחוז מהמכירות לאיגי או משלבים ומקדמים את התכנים שלכם בקהילה כל השנה או רק לקראת חודש הגאווה? 
שימו לב, אנשים כבר מכירים את המוצר שלכם, הם מחפשים את הערך הנוסף, את האג'נדה של העסק שלכם. זה הזמן שלכם לאמץ אג'נדה למותג שלכם- אבל לאמץ לכל השנה, לוודא שהאג'נדה תואמת את הערכים שלכם, ליצור פעילות ומעשים (ת'כלס) ולא להישאר רק בדיבורים או החלפת הלוגו באופן שטחי. 
אל תשכחו כמובן לדברר את  המסרים שלכם הלאה, וגם כך תוכלו ליצור את הבידול שלכם גם אל מול הלקוחות. 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן