עוד לא היה לנו קיץ כזה- כל התוכניות שהיו על הנייר לעונה החמה השתנו- ועכשיו אנחנו חייבים להתאים את עצמנו להנחיות החדשות, לשגרה הרחוקה ו"להפתעות" שעוד יגיעו- לטוב ולרע ובעיקר למפתיעות.
אז בעולם כל כך דינמי- צריך להכין ולתכנן מהלכי שיווק אחרים, מיוחדים, ויראליים ופשוטים שיגרמו לאנשים, בעיקר בתקופה כמו שלנו, להכניס את היד לכיס, להוציא את הארנק ולרכוש את המוצר/ שירות שלכם.
ולכן, בעולם שכזה- זה לא משנה אם אתם מנהלי שיווק של חברה ענקית או עסק של אדם אחד, אתם חייבים לחשוב ולתכנן חכם.
אז קבלו את הימים הבינלאומיים לחודש יולי 2020. וכמובן שיש גם קובץ להורדה ממש בחינם 🙂
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה