מפה לשם פברואר עוד רגע פה, ועד שנחזור לשגרה (איך ומה שלא תהיה) אנחנו חייבים להתכונן והכין את הגאנט.
אז מה צפוי לנו החודש?
ולנטיין (כמובן) ב- 14 לחודש, פורים (בסופ"ש האחרון) וגם יום הגולדן ריטריבר ועוגת הגזר (3) , הלחמנייה המתוקה (21) ופיית השיניים (28).
ואני רק מזכירה, שהדרך הנכונה ביותר לבנות גאנט מנצח (כזה שמביא עניין ומעורבות) הוא לכתוב פוסטים מעניינים.
לא חייבים הרבה פוסטים, אלא לעשות מגוון פוסטים שידברו לקהלים השונים שלכם, שיתנו ערך ויענו על השאלה שאותה הם מחפשים, אל תשכחו לשלב RTM וכמובן את הימים בינלאומיים (במידה ויש קישור ברור, רלוונטי או משמעותי- ולא בכוח).
אז היה הימים הבינלאומיים פברואר 2021- וכמובן שיש גם קובץ להורדה ממש בחינם (רק לחצו על התמונה).
אז סביב איזה יום בינלאומי אתם הולכים לכתוב החודש? האם אתם הולכים לעשות קמפיין או רק פוסט רגיל?
אשמח מאוד אם תרצו לשתף בתגובות או אפילו לשלוח לי בפרטי!
כי אין כמו עבודת שיווק ודיגיטל טובה ואיכותית!
רוצים להתייעץ? אני ממש מעבר לכפתור!
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה