הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

אפריל 2022 הימים הבינלאומיים

הימים הבינלאומיים, הימים המוזרים, הימים המצחיקים, כל אחד ואחת קורא.ת לימים האלו בשם אחר- ובסופו של דבר, כולם משתמשים ויוצרים תוכן סביב הימים המרכזיים בגאנט העסקי. 
ההתייחסות לימים המיוחדים משפיעה על כל העסקים באשר הם- בין אם הם מוכרים (חנות) ובין אם הם נותני שירות (יועצים). 
ההתייחסו באה לידי ביטוי לא רק ביום החד קרן (9.4.22) אלא גם בהתייחסות הרחבה יותר ביחס לחגים ולמועדים, ביחס לתחילת/ סיום הלימודים, המבצעים הרשתיים וכמובן בהצעות ובתוכנית העבודה. 

אז היום, נעבור לת'כלס ישר ולעניין. קבלו את הימים של אפריל 2022 – ומה לעשות עם הקמפיינים? ההמלצה שלי ממש בהמשך

הימים של אפריל 22
הימים הבינלאומיים אפריל 2022- להורדה בחינם

אז מה לקדם? ומתי?

רגע, מתי בעצם מתחילים לדבר על פסח? בעולם האיקומרס, מדברים על פסח ממש יום אחרי פורים.
אז אחרי שחיממנו, יצרנו ועשינו מעורבות עם הקהלים במהלך הרבעון הראשון, עכשיו זה הזמן שלנו "לתת בראש" ולמכור, למכור, למכור! 
על הקמפיינים של המכירות צריך לתת פוש משמעותי מהיום ועד שבוע לפני ליל הסדר (או בהתאם לאופן אספקת המוצרים). 
לעבור מקמפיין טראפיק למכירות + רימרקטינג + נוזלטרים ואסמסים. ממש להשתמש בכל התחמושת שיש. להסביר את הדחיפות והבהילות, לחדד מה הערך שהם מקבלים אם מזמינים עכשיו ולכתוב (ממש ככה, במילים) שאם לא יזמינו עכשיו לא יקבלו את המשלוח עד פסח. 

השנה, בניגוד לשנתיים האחרונות, אנחנו מבחינת המשק כבר אחרי הקורונה, אין סגרים (לפחות נכון לכתיבת שורות אלו), אין צפי לביטולים ואנחנו רוצים לקנות, להתחדש ולבזבז על עצמם, משפחתם ועל אחרים. 

אז מותגי איקומרס? בדקו שהפלואו שלכם באתר מושלם, שיש פופ אפ הצטרפות לרשימת הדיוור, שיש מקום לדיל מיוחד, להכין ניוזלטרים, אסמסים, אולי איזה מבצע על הצבע הלבן באתר.  אני יכולה להמליץ לכם מניסיוני שבשלב הרימרקטינג/ נטישת עגלה אני תמיד אעלה עם מסר מלחיץ יותר (אם.. אז..) או אפקט לחץ שמקנה תחושת פספוס והחמצה + הטבה סודית ונוספת לחברי המועדון/ נרשמים/ נוטשים. 

פסח וראש השנה אלו הזמנים הכי טובים לעשות קמפיינים אגרסיביים יותר- אומנם התקציב גבוה יותר (כי כולם מפרסמים ולכן השקל שלנו שווה פחות) אבל אם עשיתם עבודה טובה ברבעון הראשון, חיממתם את הקהל ויצרתם רשימות ודאטה טוב- השמיים הם הגבול. באמת שכדאי להשקיע. ובכל הכוח. 
רוצים לשאול שאלות? דברו איתי! 

עוד לא עוקבים אחרי באינסטגרם? חבל לא? 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן