פברואר בפתח, וזה אומר שהגענו לאמצע הרבעון הרבעון הראשון של השנה. אבל החיים כמו שאנחנו מכירים, משתנים כל הזמן, ועסק שלא יודע להתאים את עצמו לעכשיו, או לתנודות של החיים, המשק והשוק- לא ישרוד (ולצערי אני רואה הרבה בתי עסק ותיקים שלא עמדו בקושי וסגרו).
אז צריך להבין את המסע לקוח, להבין איפה הלקוח נותש בתהליך המכירה ועם כל הקושי, לתכנן את העוגנים הקבועים מראש. וכן, בדיוק בשביל זה יש לנו את הימים הבינלאומיים של פברואר.
אז צאו מהקופסא השבלונית וצרו קמפיין מדליק לולנטיין או ליום המשפחה או ליום השקדים המצופים.
אז רק מזכירה איך עובדים עם הימים הבינלאומיים:
יוצרים גאנט הרמוני ומעניין- קודם מכינים את הפוסטים של המכירות/ סיילים/ אירועים גדולים. על זה מוסיפים את הפוסטים של הערך ואם צריך לחזק, מוצאים את הימים המיוחדים שמתאים לערכים של העסק שלנו.
תשתמשו בימים בחוכמה- בלי ספק שהחודש למשל תוכלו להתייחס גם ליום המשפחה וגם לוולנטיין ואולי לעוד יום שמתאים לעסק שלכם.
אל תגזימו ותתייחסו כל יום לטבלה, אלא בעדינות ובהתאמה לעסק.
מוזמנים לשאול אותי שאלות ולהתייעץ גם באינסטגרם ובוואטסאפ
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה