פברואר בפתח, וזה אומר שהגענו לאמצע הרבעון הרבעון הראשון של השנה. אבל החיים כמו שאנחנו מכירים, משתנים כל הזמן, ועסק שלא יודע להתאים את עצמו לעכשיו, או לתנודות של החיים, המשק והשוק- לא ישרוד (ולצערי אני רואה הרבה בתי עסק ותיקים שלא עמדו בקושי וסגרו).
אז צריך להבין את המסע לקוח, להבין איפה הלקוח נותש בתהליך המכירה ועם כל הקושי, לתכנן את העוגנים הקבועים מראש. וכן, בדיוק בשביל זה יש לנו את הימים הבינלאומיים של פברואר.
אז צאו מהקופסא השבלונית וצרו קמפיין מדליק לולנטיין או ליום המשפחה או ליום השקדים המצופים.
אז רק מזכירה איך עובדים עם הימים הבינלאומיים:
יוצרים גאנט הרמוני ומעניין- קודם מכינים את הפוסטים של המכירות/ סיילים/ אירועים גדולים. על זה מוסיפים את הפוסטים של הערך ואם צריך לחזק, מוצאים את הימים המיוחדים שמתאים לערכים של העסק שלנו.
תשתמשו בימים בחוכמה- בלי ספק שהחודש למשל תוכלו להתייחס גם ליום המשפחה וגם לוולנטיין ואולי לעוד יום שמתאים לעסק שלכם.
אל תגזימו ותתייחסו כל יום לטבלה, אלא בעדינות ובהתאמה לעסק.
מוזמנים לשאול אותי שאלות ולהתייעץ גם באינסטגרם ובוואטסאפ

עוד לא עברת לוואטסאפ ביזנס? + כל החידושים האחרונים
"ומה אם הכל יימחק לי?" "לא יימחק לך" "אבל מה אם כן? כל החיים שלי בוואטסאפ" "לא יימחק לך נשבעת. תשרייני שעה בערב, תעשי גיבוי

יוני 2022- על הימים הבינלאומיים ואג'נדה של העסק
אוקי, קולטים שיוני הגיע? כי אני לא ממש מאמינה לזה. מרגיש לי שרק שבוע שעבר דיברנו על ספטמבר ופסח היה רק ביום ראשון והיה שוב

אפריל 2022 הימים הבינלאומיים
הימים הבינלאומיים, הימים המוזרים, הימים המצחיקים, כל אחד ואחת קורא.ת לימים האלו בשם אחר- ובסופו של דבר, כולם משתמשים ויוצרים תוכן סביב הימים המרכזיים בגאנט