הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תציגו את עצמכם ותתחילו לעבוד על נאום המקלט (או המעלית.. מה שזורם)

בואו נדבר על החשיבות של נאום המעלית.

לפני כמה שבועות עליתי לפרזנטציה חשובה מאוד- היו לי 4 דקות להציג את עצמי ועוד שקה אחת של שאלות ותשובות. עד שהגיע תורי, הקשבתי ליתר האנשים שהציגו את עצמם- ובאופן מפתיע, הרוב לא ידעו לזקק לדקה אחת מה הם עושים בדיוק, מי הלקוחות שלהם ומה הם הכי אוהבים ורוצים לעשות בהמשך. 

וזה הוביל אותי לצלם ישר ל- IGTV שלי את הסרטון הזה, על החשיבות האינסופית בפרזנטציה עצמית אל מול קהל שלא מכיר אתכם. 

לפני שנה (בערך) כתבתי על חשיבות נאום המעלית מאמר שלם (ואם עוד לא קראתם- הוא מחכה לכם ממש כאן), ועכשיו אני מסתכלת עליו ומבינה עוד יותר כמה זה חשוב הן לבעלי עסקים והן ליזמים. 

ולמה זה כל כך חשוב?

כי המיקוד של הדקה הזאת (שעל הנייר זה כולה דקה וזה ממש קצר) חשוב מאוד גם לכם כבעלי עסק- המיקוד הזה הוא גם עבורכם, לדעת מי אתם בדיוק, מה אתם רוצים ויודעים לעשות ומי הקהל שלכם.

ודקה? זה רק נראה קצר, למעשה אחרי דקה אחת האדם שנמצא מולכם יודע להגיד ולחדד לעצמו בדיוק אם אתם רלוונטים אליו כשירות/ איש מקצוע או שאתם לא. 

המיקוד העסקי משמעותי מאוד- כי רק תחשבו על הרגע שלקוח החלומות שלכם (למשל ביונסה) פתאום עולה אתכם במעלית או נכנס איתכם למקלט  ואתם צריכים למכור ולהפוך אותה ללקוחת הזהב שלכם. למה שתפספסו? 

בקיצור, קחו 4 דקות מהחיים, ופשוט תראו את הסרטון שהכנתי לכם. תאמינו לי שזה מה שיגרום ללקוח הבא שלכם לסגור. 

אז איך עושים את זה בת'כלס?

1. יושבים לכתוב מי אתם ומה אתם עושים ב- 3 פסקאות

2. תרדו ל- 2 פסקאות

3. חדדו בפסקה אחת- עד 70 מילה לכל היותר.

שימו לב:

– יש לכם כמה כובעים? אתם יכולים לעשות כמה גרסאות שונות לנאום המעלית שלכם (ממש כמו קורות חיים). 

– ודאו שב- 70 המילה/ הדקה אתם מציגים את עצמכם, הערך שלכם, הבידול, מי הקהל, הניסיון, הערך שאתם מביאים ללקוח ולמה עליו לסגור אתכם.

 

צריכים עזרה? דברו איתי ונחדד יחד

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן