בואו נדבר על החשיבות של נאום המעלית.
לפני כמה שבועות עליתי לפרזנטציה חשובה מאוד- היו לי 4 דקות להציג את עצמי ועוד שקה אחת של שאלות ותשובות. עד שהגיע תורי, הקשבתי ליתר האנשים שהציגו את עצמם- ובאופן מפתיע, הרוב לא ידעו לזקק לדקה אחת מה הם עושים בדיוק, מי הלקוחות שלהם ומה הם הכי אוהבים ורוצים לעשות בהמשך.
וזה הוביל אותי לצלם ישר ל- IGTV שלי את הסרטון הזה, על החשיבות האינסופית בפרזנטציה עצמית אל מול קהל שלא מכיר אתכם.
לפני שנה (בערך) כתבתי על חשיבות נאום המעלית מאמר שלם (ואם עוד לא קראתם- הוא מחכה לכם ממש כאן), ועכשיו אני מסתכלת עליו ומבינה עוד יותר כמה זה חשוב הן לבעלי עסקים והן ליזמים.
ולמה זה כל כך חשוב?
כי המיקוד של הדקה הזאת (שעל הנייר זה כולה דקה וזה ממש קצר) חשוב מאוד גם לכם כבעלי עסק- המיקוד הזה הוא גם עבורכם, לדעת מי אתם בדיוק, מה אתם רוצים ויודעים לעשות ומי הקהל שלכם.
ודקה? זה רק נראה קצר, למעשה אחרי דקה אחת האדם שנמצא מולכם יודע להגיד ולחדד לעצמו בדיוק אם אתם רלוונטים אליו כשירות/ איש מקצוע או שאתם לא.
המיקוד העסקי משמעותי מאוד- כי רק תחשבו על הרגע שלקוח החלומות שלכם (למשל ביונסה) פתאום עולה אתכם במעלית או נכנס איתכם למקלט ואתם צריכים למכור ולהפוך אותה ללקוחת הזהב שלכם. למה שתפספסו?
בקיצור, קחו 4 דקות מהחיים, ופשוט תראו את הסרטון שהכנתי לכם. תאמינו לי שזה מה שיגרום ללקוח הבא שלכם לסגור.
אז איך עושים את זה בת'כלס?
1. יושבים לכתוב מי אתם ומה אתם עושים ב- 3 פסקאות
2. תרדו ל- 2 פסקאות
3. חדדו בפסקה אחת- עד 70 מילה לכל היותר.
שימו לב:
– יש לכם כמה כובעים? אתם יכולים לעשות כמה גרסאות שונות לנאום המעלית שלכם (ממש כמו קורות חיים).
– ודאו שב- 70 המילה/ הדקה אתם מציגים את עצמכם, הערך שלכם, הבידול, מי הקהל, הניסיון, הערך שאתם מביאים ללקוח ולמה עליו לסגור אתכם.
צריכים עזרה? דברו איתי ונחדד יחד

עוד לא עברת לוואטסאפ ביזנס? + כל החידושים האחרונים
"ומה אם הכל יימחק לי?" "לא יימחק לך" "אבל מה אם כן? כל החיים שלי בוואטסאפ" "לא יימחק לך נשבעת. תשרייני שעה בערב, תעשי גיבוי

יוני 2022- על הימים הבינלאומיים ואג'נדה של העסק
אוקי, קולטים שיוני הגיע? כי אני לא ממש מאמינה לזה. מרגיש לי שרק שבוע שעבר דיברנו על ספטמבר ופסח היה רק ביום ראשון והיה שוב

אפריל 2022 הימים הבינלאומיים
הימים הבינלאומיים, הימים המוזרים, הימים המצחיקים, כל אחד ואחת קורא.ת לימים האלו בשם אחר- ובסופו של דבר, כולם משתמשים ויוצרים תוכן סביב הימים המרכזיים בגאנט