שלוש ארבע ו.. לעבודה.
התחסתנם? יופי! לא הגיע הזמן לנסות ולהחזיר את הת'כלס לעסק ולקדם ולכתוב ולעשות וכן, גם לתכנן ולעשות לעסק.
אז נכון, שוב בחירות, ושוב המפלגות הגדולות מאוד מפגיזות את הרשתות במלא מודעות ופרסומות ולבעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שמפרסמים בהרבה פחות, לא נשאר כמעט מקום ושטח פרסום.
אבל אל ייאוש! זה הזמן שלכם לחשוב קצת אחרת, לכתוב, לדבר עם אנשים, להכיר, לפגוש, לראות איך- כי לא תמיד צריך תקציב ענק בשביל שישמעו אתכם, אפשר לעשות המון גם בלי תקציב או עם תקציב בסיסי בלבד.
אז מה עושים?
קודם כל לא מוותרים ועושים. מורידים את שכבת התירוצים וממש יושבים וחושבים איך להיות יצירתיים ואיך לתפוס את הקהל שלכם בצורה קצת אחרת ושונה.
אני מצרפת את טבלת הימים המיוחדים של מרץ (ממש בהמשך- וכן, ברור שאפשר להוריד בחינם)
ומעכשיו, הכדור בידיים שלכם- ואפשר להכין את הגאנט לעסק כבר עכשיו- והגאנט חייב להיות סופר מעניין ומיוחד- תעשו ותשלבו- ערך, תוכן, הצצה לתוך העסק, המלצות וכן, גם ימים בינלאומיים.
אז איך משתמשים בימים המיוחדים נכון?
קודם כל לא להפגיז ולהתייחס כל יום לכל האופציות- אין עסק שצריך להתאים להכל, ואין סיבה לכך גם. יש לכם עוד כל כך הרבה להראות מהעסק שלכם, והימים יכולים להיות פילר/ השלמה לימים שאתם רוצים לעשות משהו אחר או לצאת קצת מהשגרה.
יש למעשה שתי אפשרויות: הראשונה למצוא את הימים שמתאימים לכם בול לעסק- למשל אם אתם עובדים במקצוע הקשור לילדים או אופנה- תתייחסו לפורים או ליום הגורים (23.3).
אבל תמיד אפשר להשתמש בימים גם כשיש נושא עקיף- אם אתם עובדים בחברה שעובדת ומקדמת את המיתוג מעסיק בעסק שלכם- אל תשכחו לשלוח לכל העובדים ערכה פינוק ב- 15.3 ליום השנ"צ. תאמינו לי שזה יעשה באזז מעולה ברשתות החברתיות (ואם אתם באמת עושים את זה- תשלחו לי גם חבילה!)
קיצר, אפשר ממש לעשות הכל מהכל- וזה תלוי רק בכם וביצירתיות שלכם.
משתמשים? אשמח שתשתפו אותי כאן או בפרטי.
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה