הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

מרץ 2021 | הימים הבינלאומיים

שלוש ארבע ו.. לעבודה. 
התחסתנם? יופי! לא הגיע הזמן לנסות ולהחזיר את הת'כלס לעסק ולקדם ולכתוב ולעשות וכן, גם לתכנן ולעשות לעסק. 

אז נכון, שוב בחירות, ושוב המפלגות הגדולות מאוד מפגיזות את הרשתות במלא מודעות ופרסומות ולבעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שמפרסמים בהרבה פחות, לא נשאר כמעט מקום ושטח פרסום. 

אבל אל ייאוש! זה הזמן שלכם לחשוב קצת אחרת, לכתוב, לדבר עם אנשים, להכיר, לפגוש, לראות איך- כי לא תמיד צריך תקציב ענק בשביל שישמעו אתכם, אפשר לעשות המון גם בלי תקציב או עם תקציב בסיסי בלבד. 

אז מה עושים?

קודם כל לא מוותרים ועושים. מורידים את שכבת התירוצים וממש יושבים וחושבים איך להיות יצירתיים ואיך לתפוס את הקהל שלכם בצורה קצת אחרת ושונה. 

אני מצרפת את טבלת הימים המיוחדים של מרץ (ממש בהמשך- וכן, ברור שאפשר להוריד בחינם) 

ומעכשיו, הכדור בידיים שלכם- ואפשר להכין את הגאנט לעסק כבר עכשיו- והגאנט חייב להיות סופר מעניין ומיוחד- תעשו ותשלבו- ערך, תוכן, הצצה לתוך העסק, המלצות וכן, גם ימים בינלאומיים. 

הימים של מרץ 21
להורדה בחינם פה

אז איך משתמשים בימים המיוחדים נכון?

קודם כל לא להפגיז ולהתייחס כל יום לכל האופציות- אין עסק שצריך להתאים להכל, ואין סיבה לכך גם. יש לכם עוד כל כך הרבה להראות מהעסק שלכם, והימים יכולים להיות פילר/ השלמה לימים שאתם רוצים לעשות משהו אחר או לצאת קצת מהשגרה. 

יש למעשה שתי אפשרויות: הראשונה למצוא את הימים שמתאימים לכם בול לעסק- למשל אם אתם עובדים במקצוע הקשור לילדים או אופנה- תתייחסו לפורים או ליום הגורים (23.3). 

אבל תמיד אפשר להשתמש בימים גם כשיש נושא עקיף- אם אתם עובדים בחברה שעובדת ומקדמת את המיתוג מעסיק בעסק שלכם- אל תשכחו לשלוח לכל העובדים ערכה פינוק ב- 15.3 ליום השנ"צ. תאמינו לי שזה יעשה באזז מעולה ברשתות החברתיות (ואם אתם באמת עושים את זה- תשלחו לי גם חבילה!)

קיצר, אפשר ממש לעשות הכל מהכל- וזה תלוי רק בכם וביצירתיות שלכם. 
משתמשים? אשמח שתשתפו אותי כאן או בפרטי. 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן