מה זה מיתוג מעסיק? |
פוסט אורח: עדי אביטל

"מאיפה מתחילים?" זאת שאלה שאני נשאלת בלינקדאין מאנשים שמתעניינים להיכנס לתחום, ולהטמיע את המיתוג בארגון או בחברה שלהם.
אז נתחיל מהבייסיק- מיתוג מעסיק לא שווה כלום אם אתם לא מעסיק טוב.
לפני שאתם חושבים איך לשווק את עצמכם החוצה, תבדקו פנימה. אם להשוות לפירמידת הצרכים של מאסלו, תתחילו בלוודא שהבסיס חזק ומשם תתקדמו לפינוקים. כל קמפיין נוצץ יהיה מושא ללעג אם העובדים, שהם השגרירים שלכם, יעידו כי הוא לא תואם את המציאות, וגם כל מועמד שייכנס יזהה מיד אנשים שמחים או אולי לחוצים ועצבניים.
הנה כמה נקודות לשאול את עצמכם, לקראת גיבוש הצעת הערך שלכם למועמדים:
1. אתם משלמים בהתאם לשוק, כולל ימי חופשה, מחלה, פנסיות וכו'. ניתן לעשות זאת באמצעות בנצ'מארק, סקרי שכר, ובדיקת תפקידים מקבילים בחברות שדומות לכם.
2. אתם מעסיקים הוגנים ועומדים בכל חוקי העבודה במדינות שבהן אתם פועלים
3. צוות ההנהלה מורכב מאנשים שיודעים לנהל, לתמוך ולפתור בעיות עבור העובדים שלהם
4. אתם תומכים בעובדים שלכם ובקידום האישי והמקצועי שלהם, ויש להם יציבות תעסוקתית
5. אתם מספקים סביבת עבודה נוחה וציוד סביר (אפשר לחיות בלי לקנות מק לכולם ), אך עם זאת זכרו כי עובדים לא מרוצים מספרים על זה.:))
איך מגלים מה חושבים עליכם?
1. חפשו את שם החברה בגוגל ובפייסבוק, גם בעברית – (זה מה שהמועמדים שלכם עושים) אם התוצאה הראשונה היא תביעה בבית הדין לדיני עבודה אתם בבעיה.
2. כנסו ל Glassdoor, וגם לאתר The Worker וחפשו ביקורות על החברה.
3. פשוט תשאלו את העובדים שלכם אם היו ממליצים לחברים שלהם לעבוד בחברה – סקרים אנונימיים, שולחנות עגולים, כל דרך מבורכת כדי לקבל פידבק מהצוותים
4. חפשו האשטגים עם שם החברה באינסטגרם וברשתות חברתיות

********
עדי אביטל היא מנהלת מיתוג מעסיק וחווית עובד בחברת promo.com– סטארט אפ ליצירת סרטוני וידאו קצרים לעסקים.
הפוסט פורסם לראשונה בקבוצת מיתוג מעסיק ישראל- לינק 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן