הכל אודות ה- # (האשטג)

פעם קראנו לזה סולמית, היום הסימן הפך להיות חלק מאיתנו
אז מה זה בכלל האשטג ואיך משתמשים בו? 

 

השימוש ב-# נעשה באינסטגרם בלבד. 

כן, כן, גם תעשו האשטג בפייסבוק לא יקרה כלום. זה אולי יעשה לכם סדר בעמוד שאתם מנהלים ואנשים יוכלו לקפוץ בין הפוסטים השונים שמדברים על אותו הנושא- אבל באמת שאין מה להשקיע בזה במיוחד, חבל על הזמן שלכם.

צריכים כמה מונחים בסיסיים על האינסטגרם? בואו לכאן

באינסטגרם השימוש שלהן שונה לחלוטין, זאת מאחר והחיפוש הוא הוא לפי האשטגים ולא בשורת החיפוש. כל תמונה שאנחנו מעלים אנחנו רוצים לתייג בכמה "כותרות" על מנת למקסם את החשיפה.

השימוש בכותרת הן ההאשטגים- כלומר, אנחנו נותנים לכל תמונה כיתוב שיכניס להאשטג הרלוונטי וכך נוכל לקבל חשיפה גבוהה יותר בקרב אנשים רבים יותר שמתעניינים בנושא מסויים.

כך תמונה יפה של מנה ממסעדה יכולה לקבל כיתוב של תיאור המנה, המקום, הטעמים, העיר, הנושא, זוית הצילום וכו'.

 

למה צריך את זה?

למעשה אנחנו רוצים לקבל עוד לייקים ועוד תגובות, לקבל חשיפה ונוכחות דיגיטלית ולכן, אנחנו רוצים שהתמונות שאנחנו מעלים יגיעו לעוד ועוד אנשים רלוונטיים.

אז איך משתמשים נכון בהאשטגים?

  1. יש לכתוב את ההאשטגים בסוף או בתגובה הראשונה- בחרתם בגוף הפוסט. כדאי לכם לעשות נקודה ואנטר כמה פעמים כדי שההאשטגים לא יפריעו לטקסט.
  2. בחרו בין 15 ל- 30 האשטגים לכל תמונה- באמת שאין צורך ביותר
  3. עשו מיקס בין האשטגים בינוניים (אלפים עד חצי מליון) וקטנים (מאות עד אלפים)
    עשו הכל ואל תשתמשו בהאשטגים ענקיים (מיליונים) כי לא יראו את התמונות שלכם.
  4. אל תשתמשו כל פעם באותם ההאשטגים- אלא תגוונו. נכון, לפעמים קצת קשה לגוון כשאתם מוכרים את אותו המוצר, אבל חפשו מילים וביטויים שמתאימים ליום, לצבע, לוויב, לטקסט שכתבתם בתיאור התמונה.
  5. לא יודעים מה לעשות? רגע לפני שאתם מעלים תמונה, עשו סיבוב אצל הקולגות שלכם, בדקו אילו האשטגים הם משתמשים, כנסו אליהם וראו אם הם טובים או לא.

חשוב מאוד לזכור, האינסטגרם והשימוש בהאשטגים הוא לא שגר ושכח, אלא רשת חברתית פרופר- אתם חייבים להיכנס להאשטגים שרלוונטים אליכם- לעשות לייקים ולהגיב. אם אתם תהיו מעורבים, תקבלו מעורבים- אין אפס.
מי שלא מעורב, לא מגיב ולא "מחזיר" לא מגיבים לו בחזרה.
ובסופו של דבר- הרי זאת המטרה- חשיפה. 

ועוד טיפ קטן אבל חשוב מאוד לסיום: אל תעשו שייר בין האינסטגרם לפייסבוק. למה?

  • מדובר בשתי פלטפורמות שונות שמדברות בצורה אחרת- הפייסבוק יותר טקסטואלי ואילו האינסטגרם יותר ויזואלי.
  • אתם פשוט תשעממו את העוקבים שלכם: אם אותם האנשים עוקבים אחריכם גם בפייסבוק וגם באינסטגרם ואתם מראים להם את אותן התמונות עם אותו הטקסט, איבדתם את הלקוח. המטרה שלכם היא להרשים את הלקוח ולגרום לו לעניין בכל פעם מחדש.
  • החלטתם לשתף (נו, נו, נו) אל תשכחו למחוק את ההאשטגים מהפייסבוק- הם מיותרים ממש וקצת מפריעים ברצף הכתיבה.

אז איך אתם מנהלים את האינסטגרם שלכם? מוזמנים לתת פה לינק בתגובות 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן