הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

האסטרטגיה של הפופ אפ (ולא רק בחנויות)

יש לך אתר? מעולה! ומה עם הפופ אפ? עוד מתלבטת או לא סגורה מה ההנעה לפעולה? ואיך בונים אסטרטגיה לפופ אפ באתר (איפה/ למי/ מתי). הפוסט הזה בשבילך.

אז בואו נתחיל בהתחלה, למה בעצם צריך פופ אפ באתר? מה המטרה של הפופ אפ ומה את רוצה שיקרה מהפופ אפ. 
כן, כן, תמיד מתחילים באסטרטגיה! 

הפופאפ כאמור זאת ההודעה זאת שקופצת באתר חצי דקה או לפני נטישת סל עם הודעה מהחברה או בקשה להרשמה לרשימת תפוצה.  

מתחילים בשאלות אסטרטגיות- למה, מה ואיך.

את כמו שאתםן כבר מכירות אותי, אני תמיד מתחיל כל דבר בכמה שאלות: 

– מה המטרה של הפופ אפ

– מה ההנעה לפעולה: מה היית רוצה לקבל מהפופ אפ

– מי הקהל (לטובת כתיבת הפופ אפ)

– איפה יופיע ומתי (באיזה עמוד ואחרי כמה זמן)

קופי, קופי, קופי ופרסונליזציה

יש מישהו/י שעוד לא שמע על הביטוי מיקרוקופי? אז לטובת מי שעוד לא סגור מה זה בדיוק- מדובר על ה- "איך" של התוכן. איך מתאימים את התוכן הכתוב (באתרים, פופ-אפ, הודעות, כתיבת תוכן כללית) לאופי של המותג עם פרסונליזציה לקהל היעד. 

מה שמזכיר לי את הפוסט על כתיבה א-מגדרית שכתבתי לפני שנה- ינק  

אז כשאנחנו מדברים על מיקרוקופי בפופ אפים, אנחנו חייבים לדעת כמה דברים: 

1. באיזו שפה המותג שלנו מדבר: צעיר/ מבוגר/ קופצני/ מדליק/ סחי/ קליל

2. מי הקהל שלנו: צעיר/ מבוגר/ נשים/ גברים

3. מה ההנעה של הפעולה בפופ אפ. 

אחרי שענית לעצמך על כל שלוש השאלות, ורגע לפני שאת פותחת מסמך וורד חדש, יש עוד 4 שלבים לפופ אפ המושלם. 

מה צריך בפופ אפ כדי שיהיה בול בפוני?

את צריכה להקפיד על 4 דברים מרכזיים:
מטרה ברורה, עיצוב מושלם (שתואם את המיתוג שלך), 
טקסט ברור (מה המטרה) + הורדת חסמים (שמירה על פרטיות/ כמה פעמים שולחים ניוזלטרים + הנעה לפעולה. 

 

אבל פופ אפ זה מטרחן ואף אחד לא רוצה שיפגיזו לו את התיבה ואף אחד לא קורא את זה וזה סתם לעבוד פול גז ניוטרל ואני מעדיפה לעבוד

תאמינו לי ששמעתי את כל התירוצים, משפטים, סיבות שיש בעולם ועדיין זה הכלי הממיר שיש לכםן באתר לעוברי אורח או לא.נשים שמגיעים ועוד לא רוצים לרכוש את השירות/ מוצר אלא להיות בלופ.

כשאתם כותבים פופ אפ לעמוד מסויים, חשוב ציין שני דברים משמעותיים שיעזרו לא.נשים לשלוח את הפרטים שלהם:

1. שאתם לא מעבירים את הפרטים לצד ג'

2. שאתם שולחים רק מה שחשוב

דרך נוספת לוודא לקבל את הפרטים של הא.נשים היא דרך יצירת FOMO- fear of missing out – כלומר, מה האדם שלא נרשם מפספס (ואין דבר מפחיד יותר מלפספס משהו..) דרך הוכחות חברתיות, המלצות או טיזינג

ולסיכום,

הפופ אפים נועדו כדי לשמר את הקהל המזדמן ולהכניס אותו למשך השיווק שלנו, להגדיל את רשימת התפוצה, את העוקבים ומשם את הלקוחות המשלמים שלנו. 

המטרה שלנו זה לדעת לתקשר את הידע שלנו, את המצבעים והלקוחות (העוקבים והמשלמים) אל תוך רשימת התפוצה שלנ, ולגרום להם להיות לקוחות משלמים.

ואם עדיין לא נרשמת לניוזלטר שלי- הפופ אפ שלי עוד רגע ייקפוץ או שתוכלי להירשם ממה פה בקוביה למעלה או מצד שמאל (תלוי אם את במחשב או בטלפון)

אז קדימה, תראי לי את הפופ אפ שלך!

בהצלחה! 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן