זהו, נגמרו התירוצים של פסח, סגר, בחירות.
יש לנו עוד חצי שנה עד החגים הבאים וזה ה-זמן לתת עבודה BIG TIME
אז קבלו את רשימת הימים הבינלאומיים של אפריל 2021- שימו לב שהחודש נציין את יום הזיכרון לשואה ולגבורה, יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, יום העצמאות ול"ג בעומר.
ב- 13 לחודש נציין את הרמדאן וב- 21 את פסחא.
אם יש לכם לקוחות מדתות שמציינים את אחד משני החגים האלו- כדאי וחשוב להתייחס גם בפוסטים.
בואו נדבר על סוגיית הפוסט לימי הזיכרון
כישראלים, ימי הזיכרון חקוקים בנו בכל נימי נפשנו- אלו ימים של כינוס, הסתכלות ובעיקר של הרבה זיכרון קולקטיבי.
ומכאן עולה השאלה האם ואיך להתייחס לימי הזיכרון בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו- האם להעלות תמונה של נר זיכרון ולכתוב משפט או להתעלם. ובכן, אין תשובה אחת נכונה, ובלי ספק כל אחד מחליט ויחליט לעצמו.
אני אתן את השנקל שלי לגבי העמודים שאני מנהלת- אני מתייחסת ומפרסמת, אבל לא בכולם, אלא רק למי שזה רלוונטי באופן ישיר או עקיף. ואתן כמה דוגמאות:
מסעדה/ חנות- שתשנה את שעות הפתיחה שלה בעקבות הימים: אפרסם כפוסט רגיל לא ממומן.
חברה שיוצרת סרטוני עדות של הגיל השלישי: אפרסם+ קמפיין ממומקד שפונה לרגש+ קידום אורגני.
חברות לייף סטייל/ אי-קומרס- לא אפרסם כלום. לא בהקשר ליום הזיכרון ולא פוסט רגיל.
א-ב-ל, אם לאחד העסקים באופן ישיר או עקיף יש סיפור/ טריגר/ סיבה שקשורה באופן ישיר לאחד הימים, אפרסם סיפור אישי + תמונה מקורית.
נניח שיש לנו נגריה שבעל הנגרייה הוא דור שלישי לשואה, וסבא שלו היה נגר באירופה שלפני המלחמה והוא הקים את הנגרייה על מנת להמשיך את השושלת- אז ברור שנפרסם פוסט אישי עם תמונות (אם יש) אחרת, אפשר לוותר.
אוקי, ומה לגבי פוסטים ממומנים? להמשיך או לא?
גם כאן, ההחלטה היא שלכם (עם או בלי מנהל השיווק של העסק). אני לרוב ממשיכה קמפיינים כל הזמן ולו כדי לא להתחיל את תהליך הלימוד של הקמפיין מחדש.
אלא אם מדובר ביום צום כללי (כמו יום כיפור) ואז אני עוצרת קמפיינים שקשורים באוכל..
אבל שוב, ההחלטה היא שלכם לגמרי.
אני רק רוצה להזכיר איך להשתמש בימים המיוחדים נכון?
קודם כל לא להפגיז ולהתייחס כל יום לכל האופציות- אין עסק שצריך להתאים להכל, ואין סיבה לכך גם. יש לכם עוד כל כך הרבה להראות מהעסק שלכם, והימים יכולים להיות פילר/ השלמה לימים שאתם רוצים לעשות משהו אחר או לצאת קצת מהשגרה.
קיצר, אפשר ממש לעשות הכל מהכל- וזה תלוי רק בכם וביצירתיות שלכם.
משתמשים? אשמח שתשתפו אותי כאן או בפרטי.
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה