הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

אוגוסט 22- משווקים (גם) מהחופש

חתונמי ומנייאכ נגמרו, מאסטר שף התחיל (ולי יש כבר פייבוריטית! מוזמנים לפוסט שפרסמתי באינסטגרם ממש פה- לינק)
הקייטנות של הילדים ממש בימים האחרונים- ואולי זה רק אצלנו שהלו"ז כבר מתחיל להתמלא עם סידור ומשמרות לאוגוסט
ובמקביל כולנו מנסים להתארגן על טרולי לקראת החופשה הקרובה (כי בואו, אנחנו רוצים שהמזוודה תגיע יחד איתנו). 

אז במקביל ללו"ז של הילדים ושלנו, אנחנו צריכים להתחיל לעבוד ולהכין חומרים כבר עכשיו. ואפילו עכשיו זה קצת מאוחר מדי. 

כן, אוגוסט, כמו שדיברנו על זה בחודש שעבר, זאת עונת המלפפונים, יכולת הריכוז של האנשים שווה למלפפון, וכולנו רק מחפשים הנחות לפעילויות ומזגן (ולרוב שילוב של השניים יחד). 

עם זאת, כולנו עובדים, כולנו צורכים ורוכשים ולכן אני ממליצה להמשיך ולעבוד. כן, אפשר להוריד קצת את הרגל מהגז בשיווק, אבל אסור להפסיק. הלקוחות שלכם מחפשים אתכם כל הזמן, אתם חייבים להשאר במודעה ובתודעה!

 

אז מה צפוי לנו החודש?

אוגוסט 2022 לוהט ביותר. הימים המדליקים (לדעתי) הם האבטיח (3.8), ט"ו באב (11.8), יום החתול השחור (17.8) שנועד להעלות ולמנוע את תופעת האלימות נגד בעלי חיים בכלל ונגד חתולים שחורים בפרט.  ומה שאותי מאוד שעשע זה שיום הנייר טואלט (26.8) מגיע לפני יום אוהבי הבננה (27.8)

אוגוסט 22
הימים הבינלאומיים אוגוסטי 22- להורדה בחינם

ומה עוד קורה? 

 9 באב (7.8) מתקיים ב- 7.8 וכמו שאתם כבר מכירים אותי, אני תמיד בעד להמשיך את הקמפיינים, ביום, בחג, ואפילו בצום- אבל.. ופה האבל גדול מאוד. 

מה שכן, בימים של צום, אני ממליצה לא לפרסם שום דבר שקשור לאוכל מיום לפני (כלומר במקרה הזה מיום שבת) כדי שלא יגלוש ליום הצום. כן, גם אם אתם פתוחים, וגם אם אתם לא כשרים- עדיין צריך לראות ולהתחשב בסביבה שבה אתם פועלים ומתקיימים. 

ועל מה עוד צריך לשים לב באוגוסט?

 

כן, המחירים של הקמפיינים שלכם עולים. זה לא טעות. 

ולצערי. זה עוד ימשיך ויעלה עוד ועוד ככל שנתקרב לבחירות (1.11)- בהתחלה כל העסקים גדולים שופכים כסף על הפעילויות של אוגוסט ושל החזרה ללימודים. 

והחל מה- 1.9 רשתות השיווק הגדולות וחברות האופנה והריהוט יתחילו להזרים כספים לסושיאל 

במקביל לכל החגים, גם כל המפלגות הגדולות יתחילו לקדם לקראת הבחירות (אם אני לא טועה במספרים, המפלגות הגדלות מקדמות במאות אלפי שקלים בחודש שלפני הבחירות) ככה שלמודעה שלכם,  תרד החשיפה באופן משמעותי ובמקביל העלות לכל חשיפה/ מעורבות תעלה (באופן יחסי לשנה שלפני).  

אז מה עושים?

קודם כל לא מוותרים ומתייאשים- אלא ממשיכים ועובדים ויוצרים וחושבים על אפיקים חדשים לשיווק. 

בנוסף- תהיו יצירתיים, צרו ריילס מעניינים, תרכבו על טרנדים, תדוורו ללקוחות שלכם בעוד פלטפורמות: ניוזלטר, אסמסים, לינקדאין וכו'. 

אתם כבעלי עסקים או יוצרי תוכן, אף פעם אל תשאירו את כל הביצים שלכם במקום אחד, אלא תפזרו בין הפלטפורמות השונות. תעבירו את הלקוחות בין הפייסבוק, לאינסטגרם, לאתר, לניוזלטר, תיצרו שיתופי פעולה ותחשבו על מה עוד אפשר לעשות (אקטיביות) במקום להרים ידיים ולהתבאס. 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן