דיברתי לא מעט בעבר (וגם הרבה בפגישות האישיות שלי עם הלקוחות שאני מלווה) על החשיבות של הנכסים הדיגיטליים.
אז מה זה בעצם?
נכס דיגיטלי הוא הפלטפורמה השיווקית שבה אתם פועלים.
יש די הרבה למעשה- פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר, טיק טוק, סנאפצ'ט, אטסי, אתר, ניוזלטר- כל כך הרבה.
אז איפה חשוב להיות?
האם יש מקום שהוא MUST HAVE לכל עסק או שכל עסק עומד בפני עצמו?
האם אנחנו מקדמים את אותם התכנים או שכדאי לשנות?
מוזמנים לקרוא ממש פה: לינק
את המאמר שכתבתי ופורסם היום באתר חשבונית ירוקה.
אז מה, איזה נכסים דיגיטליים אתם מחזיקים, והאם אתם מצליחים לתחזק את הכל כל הזמן או מחפפים קצת?
או שאולי בוחרים בפינצטה ומשקיעים במה שיש?
והשאלה הכי גדולה שלי אליכם, איך החלתם איפה לפתוח ולפתח? מעניין אותי מאוד לשמוע!
מוזמנים לכתוב לי בתגובות!
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות,
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי