מכירים את המשפט- התוכן הוא המלך?
אז ברשתות החברתיות- התמונה או הסרטון, חשובים לא פחות (ואפילו יותר!). אז לקראת עליית האתר שלנו, נרצה לתת לכם כמה טיפים מעולים לעיצוב פוסטים שיגרמו לקהל שלכם לעצור בשיטוט בפיד.
- תמונה עוצרת נשימה- למעשה, כמעט כל תמונה יכולה להיות רלוונטית- ואם היא לא מספיק טובה, תעצבו אותה באחת מהתוכנות הגרפיות החינמיות- Canva, Crello או בתוכנות בתשלום כמו פוטושופ, Snappa– רוצים לקרוא עליהן עוד? בואו לכאן
- טקסט על התמונה- מי מאיתנו לא מכיר כבר בעל פה את כל מה שרשום על התווית של הבקבוק, הספריי או הקורנפלקס? אנחנו רגילים כל הזמן לקרוא את הטקסטים שמולנו. ולכן, כשמוסיפים טקסט על התמונה, אנחנו גורמים למעשה לקהל שלנו לעצור רגע- ולקרוא.
* אם אתם מפרסמים בפייסבוק, חשוב מאוד שלא לעבור את ה- 20% טקסט בתמונה. רוצים לדעת אם עברתם או לא? לחצו כאן והעלו את התמונה - מה קורה היום? תמיד כדאי וממולץ להתייחס לאירועים אקטואליים (RTM) או לימים הבינלאומיים שרלוונטיים באופן ישיר או עקיף לעסק שלכם.
לימים הבינלאומיים של ינואר- לינק - תעשו הכל כדי להפוך את התמונת סטילס לסרטון: שכפלו כמה תמונות וכל פעם תשנו פרט אחד קטן (ואז תהפכו לGIF), הוסיפו את התמונה לרקע זזה או הוסיפו מסגרת משתנה (בCrello- יש טמפלטים מהממים).
- פונטים- אין לכם משהו חכם לכתוב על התמונה? אז אולי תשתמשו בפונט מיוחד או בניקוד של הטקסט. אתם לא תאמינו כמה אנשים יעצרו על התמונה אם הטקסט יראה מעניין.
רוצים לנקד? באתר הזה תוכלו לעשות זאת בחינם!
רוצים לדעת עוד על פונטים חינמיים? בואו לכאן!
חשוב לזכור:
- אלו הגדלים הנכונים לרשתות החברתיות (נכון לאוגוסט 2019)
באינסטגרם- 1080*1080
בפייסבוק- 1080*1080 או 628*1200
בלינקדאין- 1584X396 - פייסבוק מעדיף באופן מובהק לקדם אורגנית סרטונים ואתם חייבים להצטרף למסיבה!
פינת הת'כלס:
- עריכה
- טקסט
- פונטים
- גודל
- וידאו
רוצים להתייעץ? אל תתביישו! תתקשרו: 054-6881278