פברואר בפתח, וזה אומר שהגענו לאמצע הרבעון הרבעון הראשון של השנה. אבל החיים כמו שאנחנו מכירים, משתנים כל הזמן, ועסק שלא יודע להתאים את עצמו לעכשיו, או לתנודות של החיים, המשק והשוק- לא ישרוד (ולצערי אני רואה הרבה בתי עסק ותיקים שלא עמדו בקושי וסגרו).
אז צריך להבין את המסע לקוח, להבין איפה הלקוח נותש בתהליך המכירה ועם כל הקושי, לתכנן את העוגנים הקבועים מראש. וכן, בדיוק בשביל זה יש לנו את הימים הבינלאומיים של פברואר.
אז צאו מהקופסא השבלונית וצרו קמפיין מדליק לולנטיין או ליום המשפחה או ליום השקדים המצופים.
אז רק מזכירה איך עובדים עם הימים הבינלאומיים:
יוצרים גאנט הרמוני ומעניין- קודם מכינים את הפוסטים של המכירות/ סיילים/ אירועים גדולים. על זה מוסיפים את הפוסטים של הערך ואם צריך לחזק, מוצאים את הימים המיוחדים שמתאים לערכים של העסק שלנו.
תשתמשו בימים בחוכמה- בלי ספק שהחודש למשל תוכלו להתייחס גם ליום המשפחה וגם לוולנטיין ואולי לעוד יום שמתאים לעסק שלכם.
אל תגזימו ותתייחסו כל יום לטבלה, אלא בעדינות ובהתאמה לעסק.
מוזמנים לשאול אותי שאלות ולהתייעץ גם באינסטגרם ובוואטסאפ
יום צילום ללקוח- כל השיטות שלי למיקסום והפקה מוצלחת!
לפני כמה שבועות הפקתי יום צילום ללקוח קולינרי שלי בסוכנות. אני יודעת שכלפי חוץ, סוכנות סושיאל ניראת נוצצת ופוטוגנית. עבודה כזאת שכל היום הולכים, מסתובבים
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות,
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף