בואו נדבר רגע על האינסטגרם.
הרשת החברתית הוקמה בשנת 2010 כרשת חברתית לשיתוף מיקום (כן, כן, נראה לי שרק הוותיקים ביותר זוכרים שפעם עסקים היו מבקשים שיתוף של מקום תמורת הטבה).
בקיצור, כמו שאנחנו יודעים, עסקים רבים משתנים תוך כדי תנועה, רחשי השוק ורצון הלקוחות והפכו את האינסטגרם לפלטפורמה לשיתוף תמונות.
מהר מאוד הפלטפורמה תפסה ותוך שנתיים מרגע שעלתה, פייסבוק החליטה לרכוש אותה במיליארד דולר! (אז זה היה נחשב לאקזיט מטורף).
האינסטגרם פועל בשני רבדים: הפיד והסטורי.
הפיד הוא העמוד אליו מעלים תמונות (1080*1080) והוא יוצר עמוד שמשקף את בעליו.
אם אנחנו מדברים על חנות, מסעדה או מוצר- נעים לראות פיד מעוצב אסתטי, שהתמונות מדברות אחת עם השנייה- כלומר, תמונות עם צבעוניות דומה, מסגרת זהה או חזרתיות קבועה (ציטוט כל תמונה X וכו')
הסטורי לעומתו הוא יותר "מאחורי הקלעים"- מדובר בתמונות וסרטונים שממש לא חייבים לשמור על רצף של חזרתיות או צבעוניות, ואפשר להעלות יותר FREE STYLE. הסטוריז לעומת הפיד, נעלמים אחרי 24 שעות.
בסטוריז אפשר להוסיף GIF, מיקום לתייג אנשים, להוסיף מדבקות, מוזיקה, סקרים, שאלונים- וכמובן לשלוח הודעה או לינק מכירה (מעל 10,000 עוקבים הלינק נפתח אוטומטית, מתחת- רק בתשלום)
יש אפשרות לשמר את הסטוריז בהיילייטס שמעל הפיד- ואז כל פעם שאתם מעלים סטורי חדש, פשוט לתייג אותו בהיילטס כדי שלא "ייעלם".
אז אם הקהל יעד שלכם נמצא באינסטגרם, הגיע הזמן שגם אתם תהיו שם.
זה המקום שלכם להראות בדרך נוספת את השירות או המוצר שאתם מוכרים- וכן, מדובר בפלטפורמה ויזואלית מאוד כך שאתם חייבים להיות סופר יצירתיים!
רוצים לקרוא ולהבין עוד על האינסטגרם?
כל החוקים של ה-#- בלינק הזה
מתלבטים? בואו לפרטי!
רוצים להשוויץ בעבודה שלכם- קדימה! פרסמי לינקים בתגובות!