היום אני מתחילה בוודוי- רציתי להפתיע אתכם ולפרסם ישר את הימים של יולי ואוגוסט ביחד, כי אני יודעת מה זה אומר להכין גאנט, לתכנן, להתכונן, לכתוב, לעצב ולהכין פוסטים חודש קדימה- וכששעון העצר שלנו (AKA יולי- אוגוסט והשנה גם ספטמבר) מעבר לפינה ואני בדיוק כמובן עמוסה ועסוקה ומנסה להזמין חופשה קצרה לאפשהו/ מתישהו כשאין גנים וקייטנות.
אבל החיים, ולכן הפעם נמשיך עם הימים של חודש יולי ומקווה מאוד לפרסם את הימים של אוגוסט בהקדם.
אבל רגע קודם- אני מזמינה אתכם להיכנס ולקרוא את הפוסט ומסכם את כל החידושים שהצהירו עליהם במהלך יוני 2021 בפייסבוק- הן בקריאטור וויק והן בהכרזה של צוקרברג בפייסבוק שלו.
זאת המגמה שאנחנו הולכים אליה- ערך של אדם/ מוצר/ חברה ואפשרות לרכישה מהירה בכל הפלטפורמות שיש לפייסבוק- ובכללותן, פייסבוק, אינסטגרם ו-וואטסאפ.
לינק לכתבה: כאן
אוקי, אז תזכירי לי איך מכניסים ערך לגאנט?
אוקי, נעשה את זה פשוט (יחסית).
פתחו קובץ (וורד או אקסל- מה שנוח לכם) או אפילו נייר גדול (אם אתם מאלו)- ותציירו טבלה של 7 עמודות.
בראש כל משבצת כתבו את התאריך של אותו היום- ו-וואלה, יש לכם את הבסיס של הגאנט.
עכשיו, כתבו לכם בצד מה אתם רוצים לקדם החודש- מוצר מסוים, מבצע, את רשימת התפוצה, האתר, האינסטגרם (או הפייסבוק) וכו'.
אם יש לכם השקה או מבצע כתבו בטבלה את התאריך של המבצע ותתחילו להכין 4-5 פוסטים מ- 10 ימים לפני.
טיזר, מתחילים, מבצע, מתקדמים, פריטים אחרונים, יום אחרון.
ואז ביתר החודש כתבו עוד 2-3 פוסטים של ערך של המוצר/ שירות שמאפיין את העסק שלכם
ועוד פוסט אחד מהטבלה למעלה של הימים הבינלאומיים- והופה- יש לכם 8-10 פוסטים מעולים לרשתות החברתיות.
לעשות שיתוף בין הפלטפורמות?
במילה אחת- לא.
בשתי מילים- ממש לא.
אני לא צריכה להמשיך ל- 3 מילים נכון?
למה? אתם צריכים להתייחס לכל פלטפורמה בנפרד- בכל אחת מהן צורכים תוכן בצורה שונה ולכן אתם חייבים להתאים את התוכן לפלטפורמה בה אתם פועלים ומפרסמים.
ועוד סיבה– כי אתם לא רוצים לשעמם את העוקבים שלכם.
אם אתם זוכרים, דיברנו לפני כמה חודשים על חשיבות של ריבוי הפלטפורמות- וכמה שזה חשוב על מנת לבנות מותג על. ואם אותם אנשים עוקבים אחריכם בכל הפלטפורמות אתם פשוט תשעממו אותם. ואז תאבדו עוקבים. וזה ממש חבל. לא?
***
שאלות נוספות? רוצים לספר לי איך אתם כותבים גאנט מנצח? כתבו לי בתגובות, בפרטי או בוואטסאפ. אני תמיד שמחה לשמוע וללמוד על דרכי עבודה של אחרים.
יום צילום ללקוח- כל השיטות שלי למיקסום והפקה מוצלחת!
לפני כמה שבועות הפקתי יום צילום ללקוח קולינרי שלי בסוכנות. אני יודעת שכלפי חוץ, סוכנות סושיאל ניראת נוצצת ופוטוגנית. עבודה כזאת שכל היום הולכים, מסתובבים
תסמונת המתחזה, הרצאות ומאמר במגזין
סיכום מרץ 2024- חודש הנשים
ב- 8 למרץ, בכל שנה, מציינים בכל העולם את יום האישה הבינ"ל. יום שנועד להעלות למודעות המצערת שעדיין יש הבדלים משמעותיים בין גברים לנשים- במשכורות,
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף