הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

פברואר 20

הימים הבינ"ל של פברואר 2020

אז מה אתם מתכננים לפברואר? כבר הזמנתם את הבלונים האדומים ולסניפים ולחנויות? קבעתם את כל הימי צילום לקראת האביב, הבחירות, פורים  או הקולקציה המיוחדת? אז יש לכם יום נוסף (29.2 היפ היפ) לעשות את הכל. מוכנים? בואו נתחיל במה שמצפה

להמשך הקריאה
מיתוג מעסיק

מה זה מיתוג מעסיק? |
פוסט אורח: עדי אביטל

"מאיפה מתחילים?" זאת שאלה שאני נשאלת בלינקדאין מאנשים שמתעניינים להיכנס לתחום, ולהטמיע את המיתוג בארגון או בחברה שלהם. אז נתחיל מהבייסיק- מיתוג מעסיק לא שווה כלום אם אתם לא מעסיק טוב.לפני שאתם חושבים איך לשווק את עצמכם החוצה, תבדקו פנימה.

להמשך הקריאה
טיפים לצילום

טיפים מקצועיים לצילום אוכל חובבני|
פוסט אורח: יעל בונפיס

מקבלים ומה ועכשיו מה? כמובן שולפים את הטלפון ומתחילים לתקתק. השאלה היא אם אתם מאנשי ה- AS IS  או שאתם משנים, עומדים על הכיסא ומשנים את הקומפוזיציה עד שייראה מושלם? הצלמת יעל בונפיס עם כמה טיפים שיגרמו לצילום החובבני שלכם

להמשך הקריאה
נכסים דיגיטליים

אורגני- אאוט, נכסים דיגיטליים- אין

שמעתם לא פעם ולא פעמיים שהקידום האורגני מת וכדי להגיע ללקוחות צריך לקדם בכסף. ובכן, זה תלוי. נכון, החשיפה האורגנית בכל הרשתות החברתיות ירד משמעותית, אנחנו מדברים על חשיפה של 1-3 אחוזים של תוכן בעמוד העסקי לכל העוקבים (בפייסבוק) וירידה

להמשך הקריאה
ינואר 20

הימים המיוחדים של ינואר 2020

קרמבו אמר "אנחנו מתחילים הכי מהר.. ולאט לאט מגבירים"- ככה אנחנו הולכיםלפתוח את העשור הקרוב- בפול פאוור! אני מקווה שכבר הכנתם את התוכנית העסקית והשיווקית לשנה הקרובה, את כל האירועים, סגרתם לו"ז (טנטטיבי) ותקציב לפעילויות, משפיענים ואירועים רבי משתתפים. העבודה

להמשך הקריאה
יום צילום

יום צילום- עשה ואל תעשה

פעם בשנה או פעם ברבעון? כל עסק, כקטן כגדול חייב להכין לעצמו בנק ויזואלי לשימוש בנכסים הדיגיטליים שלו. ועסקים שפועלים בכמה מישורים (פייסבוק, אינסטגרם ואתר) ומוכר מוצרים פיזיים , חייב  לקיים מספר ימי צילום בשנה. הצילום חייב  להיות מקצועי ובמצלמה איכותית ולא

להמשך הקריאה
פברואר 20

הימים הבינ"ל של פברואר 2020

אז מה אתם מתכננים לפברואר? כבר הזמנתם את הבלונים האדומים ולסניפים ולחנויות? קבעתם את כל הימי צילום לקראת האביב, הבחירות, פורים  או הקולקציה המיוחדת? אז יש לכם יום נוסף (29.2 היפ היפ) לעשות את הכל. מוכנים? בואו נתחיל במה שמצפה

להמשך הקריאה
מיתוג מעסיק

מה זה מיתוג מעסיק? |
פוסט אורח: עדי אביטל

"מאיפה מתחילים?" זאת שאלה שאני נשאלת בלינקדאין מאנשים שמתעניינים להיכנס לתחום, ולהטמיע את המיתוג בארגון או בחברה שלהם. אז נתחיל מהבייסיק- מיתוג מעסיק לא שווה כלום אם אתם לא מעסיק טוב.לפני שאתם חושבים איך לשווק את עצמכם החוצה, תבדקו פנימה.

להמשך הקריאה
טיפים לצילום

טיפים מקצועיים לצילום אוכל חובבני|
פוסט אורח: יעל בונפיס

מקבלים ומה ועכשיו מה? כמובן שולפים את הטלפון ומתחילים לתקתק. השאלה היא אם אתם מאנשי ה- AS IS  או שאתם משנים, עומדים על הכיסא ומשנים את הקומפוזיציה עד שייראה מושלם? הצלמת יעל בונפיס עם כמה טיפים שיגרמו לצילום החובבני שלכם

להמשך הקריאה
נכסים דיגיטליים

אורגני- אאוט, נכסים דיגיטליים- אין

שמעתם לא פעם ולא פעמיים שהקידום האורגני מת וכדי להגיע ללקוחות צריך לקדם בכסף. ובכן, זה תלוי. נכון, החשיפה האורגנית בכל הרשתות החברתיות ירד משמעותית, אנחנו מדברים על חשיפה של 1-3 אחוזים של תוכן בעמוד העסקי לכל העוקבים (בפייסבוק) וירידה

להמשך הקריאה
ינואר 20

הימים המיוחדים של ינואר 2020

קרמבו אמר "אנחנו מתחילים הכי מהר.. ולאט לאט מגבירים"- ככה אנחנו הולכיםלפתוח את העשור הקרוב- בפול פאוור! אני מקווה שכבר הכנתם את התוכנית העסקית והשיווקית לשנה הקרובה, את כל האירועים, סגרתם לו"ז (טנטטיבי) ותקציב לפעילויות, משפיענים ואירועים רבי משתתפים. העבודה

להמשך הקריאה
יום צילום

יום צילום- עשה ואל תעשה

פעם בשנה או פעם ברבעון? כל עסק, כקטן כגדול חייב להכין לעצמו בנק ויזואלי לשימוש בנכסים הדיגיטליים שלו. ועסקים שפועלים בכמה מישורים (פייסבוק, אינסטגרם ואתר) ומוכר מוצרים פיזיים , חייב  לקיים מספר ימי צילום בשנה. הצילום חייב  להיות מקצועי ובמצלמה איכותית ולא

להמשך הקריאה