הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

ספטמבר2021 | הימים החשובים של החודש

טוב, ספטמבר כזה לא ראיתי הרבה מאוד זמן! 

גם כל החגים, גם עשרות ימים מיוחדים (ובואו, איזה ימים- להתעלף! ימים שמתאימים כמעט לכל סוגי העסקים- מרפואה (יום הרוקח) ורפואה משלימה (יום הפיזיותרפיה). 

מבחינת אוכל- יום הסלמי, השניצל (יאמי!), גואקמולי, המסטיק ויום אוהבי הבירה. 

ומה עם בעלי החיים? הגיוני שהקרנף והפיל חולקים יום אבל לאיגואנה יש יום שלם רק בשבילה? 

ומבחינת הימים המשעשעים- יום האמא העצלנית (תרגום חופשי שלי), יום החתול הג'ינג'י,  יום לחבק צמחוני ויום מכתבי האהבה. בקיצור, אין סוף רעיונות לפוסטים. 

ועדיין, ואת זה חשוב לי להדגיש, בבקשה, אל תכתבו על כל יום ויום זה באמת מוגזם וגם קצת  מתיש. 

ספטמבר 21 תמונה
להורדה בחינם פה

אז איך כותבים פוסט לראש השנה (או ליום כיפור/ סוכות וכו')?

השבוע נפגשתי (בזום..) עם 3 לקוחות שונים שאני מלווה דרך מעוף (לא זוכרים מה זה? ההסבר פה בלינק) ודיברנו על הפוסטים לחודש ספטמבר. בין היתר דיברנו על הערך שהם כבעלי עסקים נותנים ללקוחות שלהם. ואיך לצאת מהקופסא הגנרית של ברכה גנרית עם יונה גנרית, עם עלה של זית גנרי  וחמשיר בחרוזים- כן, גנרי לחלוטין. 

אז מה הצעתי להם? או, טוב שאתם שואלים. אז פשוט לדבר על התחלות, על מה שעבר עליכם כעסק או כבעלי עסקים בשנה החולפת, ומה אתם מצפים לשנה שתבוא. איך אתם רואים התחלות ומה זה בשבילכם לבן/ חג/ התחלה/ מנה מעניינת/ סיפור/ שיר- העיקר שיהיה מקורי. 

אני בטוחה שאתם חושבים- אוקי, לכתוב משהו מיוחד לראש השנה זה קל. ומה עם יום כיפור. 
אז יום כיפור, כמו יום זיכרון- אני ממליצה לכתוב רק אם רלוונטי למותג/ מוצר. הרי בואו נהיה כנים, מה הקשר בין תמונה של נר זכרון למותג אופנה או בין הברכה לצום קל להפקת אירועים או עיצוב פנים. למעשה אין קשר. 

אבל, אם אתם עדיין רוצים להתייחס- עשו זאת בחוכמה ובצורה מעניינת, כמו שכתבתי למעלה- תנו ערך או פן אישי, תספרו על התשליך שאתם עושים או עשיתם, על מה זה צום בשבילכם או שתסבירו על מלח ב- 24 שעות שלפני הצום  וההשפעה על הגוף והשרירים (אם אתם עוסקים בעיסוי/ פיזיותרפיה) . קאפיש? תכתבו מעניין או שלא תכתבו בכלל. זאת ההמלצה שלי. 

***

שאלות נוספות? רוצים לשתף בפוסטים שכתבתם? מוזמנים להגיב לי בפרטי או בתגובות.
אני תמיד שמחה לשמוע ולקרוא דברים שכתבתם. 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן