הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

אוקטובר2021 | יאללה לשגרה הברוכה

עכשיו אנחנו בשיא החגים, עוברים מארוחה, למפגש, לחברים, למשפחה, למוזיאון ועוד אטרקציה. בפועל, אנחנו כבעלי עסקים חייבים כבר עכשיו להתכונן קדימה- אוקטובר.

 אז גם אם נניח עשיתם הפסקה (כי יש בספטמבר "רק" 8 ימי עבודה) או שקראתם לזה פאוזה או מנוחה קצרה לעסק ולקידום, לא פרסמתם פוסט כבר הרבה מאוד זמן ואתם מתלבטים מה ואיך לעשות ולכתוב. אז ההמלצה שלי- פשוט להתחיל!

עברו על הימים הבינלאומיים (וכן, ברור שאפשר גם להוריד את הקובץ, אין פה שאלה בכלל), תסמנו לכם ביומן העסקי מה הימים שרלוונטיים ביותר לעסק שלכם ותתחילו איתם. מספיק לכתוב סביב יום אחד או שניים. אל תגזימו ואל תפריזו- כי כמו שאמרה הפרסומת הטובה למשקה האלים- LESS IS MORE (וכן, מותר לי לדבר על סודה כמשקה האלים, בעיקר כי באוקטובר אחגוג יומולדת!!) אז מתחילים

ימים בינלאומיים- 2021- בדיוקבזמן מעוף
להורדה בחינם פה

למה אנחנו עובדים קדימה? מה הרעיון בתכנון?

ב- 30.10.21 נציין את יום הצ'ק ליסט והמשימות. ולמי מכם שמכיר אותי, יודע.ת שאין דבר שאני אוהבת יותר ממשימות ובעיקר לעשות וי גדול על הקוביה שבצד.
אז איך עובדים מדובר בדיגיטל? אני כותבת לכם את השני סנט שלי:לתכנן הכל או עד כמה שאפשר, עבדו מסודר, תחשבו מראש, דייקו וצרו אסטרטגיה ברורה לכם ולמוצר. תנו ערך אל תכוונו רק למכירות. תנו מעצמכם לקהל שמסביב, ברוחב לב, ולא בפרטי.

תענו על השאלות, תשאלו שאלות, תייעצו, תחייכו ובעיקר הפכו את עצכם לאוטוריטה שאתם רוצים להיות. והטיפ על חלל שלי, שגם אני לעמים מתקמצנת עליו- פשוט שחררו לאאוטסורסינג משימות שלוקחות לכם קצת יותר מדי זמן. 

תנו למי שזה ה- DAY JOB שלו לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב. תבינו כמה אתם שווים לשעה, ואם יש לכם משימות שלוקחות לכם מזמן העבודה, ושבזמן הזה אתם יכולים לעשות משימות אחרות ומועילות יותר- פשוט תעבירו הלאה. זה יכול להיות גרפיקה, עיצוב, גבייה, מכירות, כתיבת תוכן וקידום. 

תחליטו מה המשימה שאתם הכי פחות מתחברים אליה (אפילו המשימה הכי פחות אהובה עליכם בחיי העסק) ופשוט תשלמו למישהו אחר שיעשה את זה עבורכם. לא תאמינו כמה שזה יכול לעזור לכם בהתנהלות העסקית השוטפת שלכם.

***

שאלות נוספות? רוצים לשתף בפוסטים שכתבתם? מוזמנים להגיב לי בפרטי או בתגובות.
אני תמיד שמחה לשמוע ולקרוא דברים שכתבתם. 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן