הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

30 שניות ופוסט

אחד הקשיים המרכזיים והשכיחים ביותר לבעלי עסקים ויזמים שמתפעלים את העמודים שלהם ברשתות החברתיות הוא "אין לי על מה לכתוב" ואז מגיע משפט הסבר "אני פרפקציוניסט/ית- ואם זה לא מושלם, אני לא מעלה". 
– בחיי שרק השבוע שתי בעלות עסקים שונות אמרו/ כתבו לי את המשפט הזה.
אז על מה כותבים ואיך יוצרים תוכן מעניין? הפוסט הזה בדיוק בשבילכם:

קולאז סטוריז

 תכינו לכם גאנט פעילות (איך עושים גאנט מעולה? כל הטיפים ממש פה- לינק). וחלקו את הפוסטים שאתם רוצים לכתוב לשלושה סוגים: פוסטים עם ערך, פוסטים שיווקיים/ מכירתיים ופוסטים שוטפים/ קבועים.  

 מה הערך חדדו את הערך של המותג שלכם: למי הוא פונה, מה הפתרון שהוא מציע ונותן לקהל שלך, על איזה בעיה או צורך הוא עונה, כתבו לכם בנק של מילים שמתארות את המוצר/ שירות שלכם והשתמשו במילים מתוכם בכל פוסט- ככה יהיה לכם קל יותר לכתוב.

פשוט תתחילו, תכתבו לכן על דף/ בתזכורות/ בנוטס כותרות לפוסטים בעלי ערך (ממש כמו זה). 
מהכותרות אתם יכולים לצאת הלאה לפוסטים מלאים- הן לרשתות והן לאתר

 ציון של 85 זה מעולה. אפשר כמובן לשפצר ולערוך לנצח, לתקן, להחליף תמונה או לחכות עוד טיפה כדי להרגיש 100% עם הטקסט. אבל חשוב מאוד שתזכרו- אנשים גוללים כמעט 5 מטר של תוכן כל יום רק דרך הטלפון, ככה שסביר להניח שרוב האנשים שיראו את הפוסט שלך, יזכרו את החוויה והתחושה ממנו ופחות ייכנסו לתוך הקרביים שלו- ויתהו לגבי בחירת התמונה או הטקסט.

  יש לכם 30 שניות? לפעמים זה כל מה שצריך במהלך יום עבודה עמוס לעייפה. נכנסים לאינסטגרם, מעלים סטורי, מתייגים ומוסיפים איזה גיפ והופ יש סטורי באוויר. אותו הדבר גם בפייסבוק, תעצרו רגע באמצע יום הפגישות או העבודה, תכנסו לפייסבוק, תעלו תמונה (עדיף מרובעת) תכתבו מה אתם עושים וטיזר קטן כמו "עוד פרטים בקרוב/ עובדים על זה/ אוטוטו/ מתרגשת וכו', וככה יש לכם גם פוסט אוירה שמשאיר את העוקבים שלכם דרוכים לבאות. 

***
ואיפה הקושי שלכם בכתיבת פוסטים בא לידי ביטוי? צריכים עוד טיפים ורעיונות? 
הימים הבינלאומיים של אוגוסט- לינק
איך יוצרים גאנט מנצח? לינק
איך כותבים ערך ותמורה? לינק

 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן