הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

תוכן ששווה KISS

אז איך אתם כותבים את התוכן שלכם? קצר וקולע או סיפור ארוך בהמשכים? 
אתחיל מהסוף- אין לזה תשובה חד משמעית או המלצה ברורה- יש ראלו שממליצים על סיפור אישי ויש כאלו שדווקא דבקים בפוסטים קצרים- מה אני ממליצה? לנסות גם וגם ולראות מה עובד טוב יותר על הקהל שלכם. 
סביר להניח שקהל של שירות יעדיף פוסטים ארוכים ואילו פוסטים של מוצר יעדיפו פוסטים קצרים. 
ולעניינינו- כשאני עובדת עם עסקים קטנים שהם לרוב One Man/ Woman Show  אני רואה את הרצון שלהם לטרוף את העולם, להצליח, להקים ולהפעיל הכל- ומצד שני לרוב מה שתוקע אותם במקום זה חוסר הביטחון, לשבת ולכתוב את הפוסט ובעיקר ללחוץ על כפתור הפרסום.

אז לאלו שתמיד קצת חוששים מהחשיפה או לא יודעים מה ואיך לכתוב, אני ממליצה תמיד להכין רשימה של הערכים של המותג/ מוצר/ שירות שלהם ולהוסיף אלמנט אקטואלי כדי ליצור פוסט שיהיה מעניין- וכאן נכנס מודל ה-KISS  כלומר, Keep It Simple, Stupid תשאיר את זה פשוט, טמבל.

פוסטים במודל KISS מתחילים בפנייה בשורה הראשונה לקהל היעד, אחר כך עוברים למתך הערך והתמורה ללקוח ובסוף הנעה לפעולה. חשוב לשמור על משפטים קצרים ופשוטים, שפה ברורה ללא מונחים מקצועיים או מילים גבוהות ולהשאיר רק את העיקר.
מוסיפים גרפיקה? השאירו את התמונה/ איור/ גרפיקה נקייה ככל האפשר ולא תוסיפו אלמנטים מיותרים.  

– רוצים לדעת איך כותבים תמורה וערך? בואו לפוסט על אמיל"י- ממש כאן

מחפשים המלצות על תוכנות לעיצוב תמונות? בואו לפה- הפוסט מחכה לכם ממש פה

ביל גייטס, כתב בספרו Business @ The Speed of Thought בשנת 1999 על המודל והחליט לשנות אותו ל- Keep It Speedy & Simple ומתכוון להתהליכי עבודה ומידע בתוך הארגון ובמסרים של הארגון החוצה.
– לקריאה נוספת על המודל של גייטס מאתר דה מרקר לינק 

אני חושבת שמודל KISS המקורי והמחודש של גייטס אינו שונים כל כך האחד מהשני- שניהם מדברים על שמירה על פשטות, קלות הן ברמת החברה והן כשמתקשרים את המסרים והערך לצרכן- פוסטים קצרים, הנעה ברורה לפעולה, מעט פחות שלבים, פחות מסכים, הרבה יותר פשוט להגיע מנקודה א ל- ב' משלב ההצגה למכירה או ליצירת הפרטים, מינימום שורות למילוי וכו'

ומה איתכם? שומרים על ה- KISS או לא?

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן