הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

יוני 2021 | הימים שאסור לפספס

טוב, אז כשישבתי להכין לכם את הימים הבינלאומיים של יוני, זה היה אי שם באפריל. הרבה לפני המבצע, לפני הממשלה, לפני האזעקות, לפני שמאי הפתיע אותנו ושוב לא הצלחנו לתכנן אפילו יום אחד קדימה. 
כי בחיי שהייתי אופטימית. 
אבל אנחנו, כמו שאנחנו כבר רגילים- מתכננים, ופשוט משנים לפי הצורך, מדליקים קמפיינים, מכבים מודעות, משנים, משתנים ומנסים ליצור איזה RTM שיהפוך לויראלי. 

אז מאיפה עלה הרעיון של הימים?

או! זאת שאלה מצויינת. 

מאמצע התואר השני שלי ועד  ובמשך 7 שנים הייתי יועצת תקשורת בכירה ועבדתי עם לקוחות שונים ומגוונים- בעיקר מעולם הנדל"ן, הדלק, המשברים וההייטק. ואז, כשיצאתי לעצמאות ב- 2017 כאשת דיגיטל, רציתי להביא ללקוחות שלי את הערך הנוסף שלי מעולם הייעוץ התקשורתי- ולתת ללקוח שלי את המעטפת המלאה יותר, כלומר, לקחת את הידע שיש לי מעולמות האופליין ולתת להם באונליין- לא רק לכתוב פוסטים משעממים, אלא לבנות להם תוכנית אסטרטגית משולבית הכולל אירועים מחוללי תקשורת. 

ואז, לפני כמה שנים, התחלתי לעבוד עם מסעדה סופר שווה בעין כרם, ויחד עם איש יחסי הציבור שלהם, ניסינו להביא למסעדה דברים אחרים, לראות איך אפשר לקדם את המנות שלנו וליצור חגיגה מקומית. וככה, פשוט התחלתי לייצר לבד את רשימת הימים המיוחדים. 

מפה לשם, קולגות וחברים החלו לשמוע על הרשימה וביקשו שאשלח. בהתחלה הרשימה הייתה על קובץ וורד פשוט, ואחרי שבניתי את האתר הזה, הרשימה הפכה להיות "מדור קבוע" פעם בחודש, עם הרבה אנשים (וסביר להניח שגם אתם) שעוקבים, מחפשים ועובדים עם הימים.  

יוני 21
להורדה בחינם פה

אוקי אורטל, אבל מאיפה כל הידע?

זאת בלי ספק אחת השאלות ששואלים אותי הכי הרבה על הימים הבינלאומיים שאני מכינה לכם (ולי כמובן) כל חודש. 
ובכן, ברור לכם שאני לא יודעת את הכל בע"פ נכון? במשך השנים, אספתי ואני עוקבת אחרי 8 אתרים שונים בעברית ובאנגלית שמרכזים את כל הימים. וככה אני מכינה לכם, עוברת אתר אתר, מוסיפה, מתרגמת, מסדרת (ולכן לפעמים יש סיכול אותיות) ומקבצת מכל האתרים. 

נכון, יש ימים שמציינים בהם המון אירועים (כמו ימי השבת של החודש- שהייתי חייבת לפצל או להאריך כמו שראיתם), ויש ימים שלפעמים לא קורה בהם כלום. וכן, בסופו של דבר, ההחלטה היא שלי, ואני מנסה לצמצם ולהציג לכם את הימים המשמעותיים ביותר, ימים שאתם יכולים ליצור מהם דברים מופלאים כל חודש מחדש.

אני מאוד שמחה כל פעם שאתם כותבים לי בפרטי על הימים ואיך שאתם משתמשים בהם. תודה! תמשיכו. 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן