הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

בואו נכיר!
מי, מה, למה- סשן שו"ת מקבוצת "שוטף + 120" בפייסבוק

אחרי כל כך הרבה זמן שאתם קוראים את הפוסטים שלי, אני חושבת שהגיע הזמן לעלות שלב ולהכיר קצת יותר טוב. אז בואו נכיר לעומק! 

רוב הקוראים שלי עצמאיים או עצמאיות, ואם אתם באים מעולם השירותים, התוכן והייעוץ, אתם בטוח מכירים את הקבוצה- "שוטף + 120" שמהווה כר פורה לשאלות, תשובות ורעיונות יצירתיים של מה לעשות עם לקוחות.

פעם בשבוע מארחים עצמאית או עצמאי לסשן של שאלות ותשובות שחברי הקהילה שואלים.

הנבחר או הנבחרת של אותו השבוע מקבלים את השאלות ומייד צריכים לצלם את עצמם עונים על הכל- בלי עריכה, בלי תכנון ישר לענות ולהעלות לקבוצה.

והנה, קצת לפני פסח- אני נבחרתי לענות על השאלות של חברי הקהילה. ואז אמרתי לעצמי, למה שאשאיר את זה רק אצלי ובקהילה, למה שלא אפרסם את התשובות שלי גם לכם- כי אני באמת חושבת שהגיע הזמן שנכיר קצת יותר ושנעלה עוד שלב ביחסים שלנו. 

אז אומנם זה טיפה ארוך, אבל מאוד מעניין (אני לא אובייקטיבית כמובן), על הדרך שלי, מה אני אוהבת יותר ואוהבת פחות בעבודה שלי, על הפרויקטים המיוחדים שעשיתי ואפילו מה אני הכי אוהבת לאכול (רמז: אין כמו אוכל של אמא).

נגן וידאו

נכון, זה טיפ טיפה ארוך, אבל אחרי שקיבלתי כמה פידבקים בחודש האחרון שאתם לא רואים אותי (אורטל) בכלל , אז החלטתי לפרסם את הסרטון הזה גם פה שגם אתם תכירו קצת יותר מי אני ומה אני עושה ולמה. 

**

כשאני עובדת עם לקוחות, אני תמיד  ממליצה להם להציג את עצמם, והנה, תארו לכם שהסנדלר הולך יחף- אז די. סטופ, והנה אני מיישמת את ההמלצות שלי ומפרסמת את עצמי. 

מרגישים שאתם רוצים עוד קצת ממני- לשמוע או לשאול- פשוט לכו על זה! הכפתור הירוק למטה מוביל ישירות לוואטסאפ שלי, בתגובות אפשר להגיב וכמובן לענות לי במייל חוזר. 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן