גם דברים טובים קרו לנו בקורונה- ולא, אני לא מדברת על יכולות הבישול והצילום והסבלנות, אלא על אופן ודרך העבודה שלנו כספקים ונותני שירות עם הלקוחות שלנו.
אם עד הקורונה היינו יוצאים לפגישות, מבזבזים זמן בנסיעות ופקקים קפה, פגישה ופקקים חזרה, פתאום הזום והגוגל מיט הפכו לחלק בלתי נפרד מהלקסיקון שלנו- והזמן עבודה שלנו הפך להיות הרבה יותר יעיל- פחות פקקים, יותר עבודה.
היום עבודה שלנו הפך להיות פרודוקטיבי יותר- בלי ספק.
אבל מה עושים ואיך שוברים את הקרח עם הלקוחות שלנו שאנחנו לא פוגשים פנים אל פנים אלא רק בזום או שמתכתבים דרך הוואטסאפ?
וכאן באה לעזרתי זהר גורני.
גילוי נאות, זהר ואני חברות כבר 16 שנים. הכרנו בהודו ומאז לא נפרדנו. לפני חודש וחצי זהר ביקשה את עזרתי בכוונון קטן בעסק שלה כמעצבת גרפית. לקראת סוף פגישת הייעוץ שלנו ביקשתי ממנה לעשות לי מדבקות לוואטסאפ עם המשפטים שאני רואה שאני אומרת וכותבת בלי סוף ללקוחות שלי- והיא הרימה את הכפפה.
אז מעולה, סבבה, הכל הקול, ותזכורות כמו "פרסמת סטורי היום" הפכו למדבקות והלקוחות שלי מקבלות אותן מדי פעם (שוב, אין סיבה להעמיס רק במדבקות- אבל מדי פעם זה פשוט מעולה)
ואחרי שכל כך התלבהתי- מייד הכנתי סרטון ל- IGTV שלי באינסטגרם- כנסו כנסו (מבטיחה שהפעם זה קצר!)
יאללה, לכו תשברו את הקרח עם הלקוחות שלכם!
ואם תבקשו מזהר ממש יפה ותגידו לה שקיבלתם את הרעיון והליד ממני- היא גם תפנק אתכם. מילה שלי.
לפייס של זהר גורני: www.facebook.com/ZO.ZOGORNI
איך בונים את הגאנט המושלם ל- 2024?
אז 2024 הגיעה. האמת, כולנו תולים בה את כל החלומות, הרצונות והתפילות שהשנה תהיה טובה יותר, כי באמת שאחרי 2023, אפשר רק לעלות לקראת סוף
מתי מתחילים לעבוד על מיתוג לעסק- ומה הקשר לצבעים?
הכתבה מוואלה שיווק ודיגיטל
"הלוגו יפה או לא?" האמת, זאת לא השאלה הנכונה. מה שצריך לשאול אם הלוגו מעביר את המסר או לא. ומה הכוונה? עבודה של מיתוג עסקי
קולגות או מתחרים? ולמה חשוב לפתוח את הלב.
טור אישי ממני אליך.
אני רוצה להתחיל היום בשורה התחתונה ובדעה שלי: לי אין מתחרים, לי יש קולגות. בעולם העסקי שבו אני פועלת אין סף כניסה, כל אחד שמעלה