הרשמה לניוזלטר

פוסטים אחרונים

נובמבר 2020- לא רק שופינג

כבר כמעט שנתיים שאני מפרסמת את הימים הבינלאומיים.
בהתחלה ללקוחות, ואחר"כ כאן באתר. תמיד הימים כוללים קובץ להורדה בחינם. וחודש נובמבר שלנו יהיה מלא ועמוס בסיילים ושופינג מטורף כמובן!
נובמבר יתחיל עם יום הרווקים הסיני וימשיך לבלאק פריידי וסייבר מאנדי. אז כדאי לשמור את הכסף עכשיו בארנק ולהכין את העגלות הקניות בכל האתרים שאתם הכי אוהבים. כי זה הולך להיות מטורף! זה בטוח!

***

כל חודש מחדש אני לומדת משהו חדש, נושא חדש בזכות הימים- והפעם זה פיבונאצ'י:
החוקר לאונרדו פיזאנו הציג לעולם המודרני שני דברים משמעותיים: את הרצף הפיבונאצ'י ( רצף מספרים שכל פעם חיבור של שתי ספרות קרובות שווה לעוקבת אחריה למשל: 1,1,2,3,5,8,13,21 וכו')

בנוסף, הוא הציג לעולם את היכולת המופלאה של הטבע ליצור רצף קבוע וטבעי ללא מגע אדם- כמו עלי כותרת של פרח הקמומיל,  "המדרגות" בתוך השבלול (במו בתמונת הקאבר של הפוסט) והחישוקים בגזע העץ.
הטבע שלנו מלא בתופעות פיבונאצ'יות. ובמיוחד עכשיו (ואני כותבת לכם את הפוסט אי שם באוקטובר מתוך הסגר) כשאנחנו מוגבלים ממש במרחק מהבית, כדאי לנו לנצל את ה- 1,000 מטר שלנו ולמצוא את הקסם של הטבע שלנו. הוא באמת כזה קרוב.

***

יום נוסף שחשוב לקדם מתקיים כל שנה ב- 25.11- יום המודעות לאלימות נגד נשים.
השנה הכרנו כמה שמות וסיפורים שהלוואי ולא היינו שומעים עליהם, נשים יפות כל כך שנרצחו או הוכו באכזריות על ידי בני זוגם (ובכוונה אני לא כותבת בעלים).  חשוב לזכור ולא לשכוח. לעשות הכל כדי לעצור ולמנוע את הרצח הבא, להתערב, להזמין משטרה, להקשיב למה שקורה בין השורות ולהיות שם נפשית, פיזית וכלכלית עבור אלו שצריכות אותנו. אני מצרפת את הטלפונים החשובים כל כך:

מרכז הסיוע לתקיפה מינית: לנשים: 1202 ולגברים: 1203

קו חירום למניעת אלימות במשפחה: 118

מרכז טיפול ומניעת אלימות במשפחה: 02-6524807

עמותת לא לאלימות- לחימה באלימות נגד נשים: 1800-353300

נובמבר לוח
להורדת הקובץ- כאן

ואיך אתם הולכים ל"נצל" את הימים המיוחדים של החודש? 
כבר הכנתם את הקמפיינים ויצרתם פעילויות בגאנט? 

תגובות

השארת תגובה

אומרים שהניוזלטר שלנו הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?

אומרים שהניוזלטר שלנו 
הוא אחד המעניינים שיש..
רוצה לבדוק בעצמך?   

דילוג לתוכן